925 visninger
|
Oprettet:
Hvor og hvornår? (udstillinger) {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg leder efter den perfekte hund, jeg har en liste med 3 (4) racer jeg er interesseret i. men valget skal være helt perfekt. så til vil starte med at besøge nogen udstillinger. men da jeg ikke er inde i det med udstillinger så ville jeg høre jer udstiller folk hvor og hvornår kommer der udstillinger eller træf ?
Racerne er
Shiba
Akita
Samojede
(Japansk spids)
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
Sipdshundene er om søndagen
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
SPK dækker Shiba, Akita og japansk spids.
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 36 Svar: 290
Alt dette kan du finde på DKK's hjemmeside.
Jeg vil også foreslå dig at besøge nogle opdrættere, men det er altid hyggeligt - og kan være meget lærerigt - at besøge en udstilling. God jagt
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 1.102
DKK Tavlesnob med DKCH basse .
Jeg har faktisk bestemt mig for en Shiba, men jeg vælger alligevel at give de andre en chance. jeg har snakket med nogen opdrættere, som syntes det ville være en god ide at besøge en udstilling og være med til de træf der er. Jeg ved der lige har været gåtur i Herlev med shiba jeg ærger mig så meget over jeg ikke noget at komme med. ( jeg fandt først ud af det dagen efter )
Stine P
Tak. ja hvorfor gjorde jeg ikke bare det : i hehe
Jeg ville netop tage på udstillingerne for at snakke med opdrættere og evt aftale en kigge dag..
De shiba opdrætter jeg har snakket med syntes først jeg skal besøge dem når jeg har været med til træf eller udstilling
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 501
Derudover skal vi nok til en udstilling med ham i august. dog vil jeg anbefale dig at tage til en kennel! Det gjorde vi, og det gjorde os virkelig sikker. Hvis du virkelig gerne vil undersøge de andre (nu læste jeg at du havde bestemt dig for en shiba) så giv japansk spids en chance, det er simpelthen en så speciel hund og han har simpelthen det dejligste temperament..
Vi har købt vores fra kennel keimiko i roskilde. Jeg kunne ikke forestille mig at have købt en hvalp et andet sted fra! Jeg har virkelig kun positive ting at sige om dem
Hvor og hvornår? (udstillinger)