{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

DRU udstillings procedure {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg skal have Mickey med til hvalpeshow på søndag og da jeg aldrig har prøvet det før har jeg lånt en bog om udstilling. Den er dog fra DKK og ved ikke om procedurerne er helt ens?

Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der vil være så søde at fortælle mig hvordan det foregår - hvad jeg kan forvente?

Her tænker jeg på f.eks. at de skal stilles op først alle sammen og så enkeltvis op på et bord og så løbe rundt i en cirkel eller en form for trekant? Eller er det en helt anden måde det foregår på? Og hvor lang tid tager det ca?

Hvad skal man forvente af hvalpen? Den skal gå pænt ved siden af en, men hvad hvis den sætter i løb nogle gange i stedet for trav? Skal den stå helt stille mens den får tjekket tænder osv.

Ved godt der er mange spørgsmål, men håber der er nogen der kan, vil og har tid til at besvare nogle af dem.

Er bange for jeg bliver noget nervøs inden jeg skal ind i ringen :S Håber ikke Mickey mærker det for meget. Det skal jo være sjovt for ham.

På forhånd mange tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DRU udstillings procedure
  • #1   1. apr 2011 Tanja: Du skal tage det helt roligt. Det er slet ikke ret slemt og de forventer ikke specielt meget af en i hvalpeshowet. De skal gå i ringen sammen med dig, og så op på bordet og få kigget tænder. Ikke noget med super fin opstilling eller noget.. Man må også godt sætte sig ned til sin hvalp mens man venter.. Men skal du ikke sidde sammen med alle os chi ejere.? Så kan vi hjælpe dig..

• #2   1. apr 2011 og nej den behøver ikke stå 100% stille på bordet, og der sker absolut intet ved at den enten styrter afsted eller stopper op et par gange..

• #3   1. apr 2011 Michelle: Tusind tak for dit svar! Det beroligede mig meget. Og jeg vil meget gerne sidde sammen med jer smiley

Skal man selv have stole med? (min kæreste skal også med og min mor var vild for at få lov til at komme med, så begge mine forældre kommer også og de har nok brug for at sidde ned smiley )

• #4   2. apr 2011 nej man skal ikke selv have stole med.. Der er borde og stole.. Jeg finder lige ud af hvor mange de sidder ved bordet..

Kommentér på:
DRU udstillings procedure

Annonce