{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Legekammerater i Aalborg Øst {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen ::)

Vi har en dejlig stor hanhvalp på 10 mdr, som mangler en med masser af energi han kan lege med smiley

Han er en blanding af New foundlæder og Sct Bernhardshund, så han er en ordentligt bandit, men godheden selv smiley

Han er meget social, og elsker alle, store som små - mennesker som dyr smiley

Vi har også en muskelhund, en tæve på snart 3 år, og hun kan altså ikke holde trit med den store (Marley), så han vil så gerne finde nogen at lege med, på nogenlunde samme niveau og størrelse, som han selv er.

Herhjemme kalder vi ham (selvfølgelig med et smil på læben)
Ib - hyænen fra løvernes konge smiley Så han er et rigtig fjollehoved der elsker opmærksomhed, og at komme ud og lege.

Håber at høre fra nogen smiley

Mvh Carina Og Rene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legekammerater i Aalborg Øst
  • #2   25. feb 2011 Hej Carina
    Har i prøvet hundeskoven i Aalborg Øst? Der er mange skønne hunde inkl. min egen ;o)
    Ellers er Balou også frisk på en playdate, han er nemlig også et lalleglad fjollehoved fyldt med energi :o))))

Balou er iøvrigt en 11 mdr. gammel kastreret Border Collie han

• #3   26. feb 2011 Hej Anja og Louise :))

Ja jeg har været dernede, men lidt sjovere hvis vi ved der er nogle at lege med dernede smiley

Men jeg er sikker på Marley ville elske at lege med både balou og og din cocker smiley

Jeg går pt sygemeldt, så jeg har masser af tid smiley

Eventuelt imorgen Søndag?

• #5   27. feb 2011 Louise :

Det lyder bare super, håber vi kan finde en dag smiley Jeg smider lige mit nummer i den her tråd, så kan i bare sms'e eller ringe år i har en fridag smiley Og når du er blevet rask igen louise smiley

50419706

Kommentér på:
Legekammerater i Aalborg Øst

Annonce