581 visninger
|
Oprettet:
Shar pei Agility {{forumTopicSubject}}
Hej HG..
Nu er mit ønske jo en shar pei hvalp. men ville lige høre omkring en shar pei og agility jeg har set en shar pei på you tube komme igennem det. men det så lidt ud som om det mest bare skulle være hjemme træning for den kunne ikke komme igennem det hele.
Så jeg ville lige høre jeg vil jo gerne træne hvalpen ( når den må ) med agility, men er det dumt at se det som en mulighed for at komme til stævner eller hvad man nu kalder det med en shar pei. eller handler det bare om at lære den det ?
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.502
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 1.995
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 1.069
Det er jo en stærk hund. så tror godt den ville kunne det hjemmelige agility, det hjælper også hunden med at holde sig i form og så ser det sjovt og spændende ud så kunne godt tænke mig at prøve det. men om den kan klare de mere hårde baner ved jeg ikke. det er jo bare en tanke så har ikke undersøgt vild meget omkring det.
men tak for svar. så vil jeg ihvertfald ikke sætte mit hovede for meget op til en agility konkurrencer.
jul 2012
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 391
Jeg træner Rally Lydighed med hende - og hun er blevet Rally Lydighed Begynder Mester
Så man kan sagtens træne Shar Pei
jul 2012
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 391
Der var sat nogle agility ting op for sjov til lidt træning - det kunne da få Shar Pei i gear; hun løb ind og ud af tunneller, spring og salom med stor glæde og fornøjelse
En Shar Pei kan trænes - og hun giver udfordringer tilbage til sin fører
Shar pei Agility