{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

ENGELSK BULLDOG TRÆF!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle bulldog-ejere! Jeg prøver at få samlet nogle bulldog-ejere, da jeg selv er en heldig engelsk bulldog ejer og da der desværre ikke er mange af os og det bare er noget helt specielt at møde andre med engelske bulldogs, så synes jeg at det kunne være sjovt at lave et træf. Meld tilbage om det er noget for jer og regner med at det bliver i storkøbenhavn eller omegn;-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENGELSK BULLDOG TRÆF!!!
  • #1   18. nov 2010 Ønsker jer et godt buller-træf smiley

kan anbefale hundeskoven i Glostrup (Oxbjerget) stort indhegnet område, også med god chance for andre hunde...

ellers grøndalsparken fra Frederiksberg - smiley

• #3   21. nov 2010 Tak for de gode tip Line!;-) Ja de indhegnede områder kunne vi godt bruge lidt flere af, men rart at vide at der er i Glostrup;-)

Hej Ulla! Det lyder super;-) Og ja selvfølgelig må du det, jo flere hunde, des bedre;-) Tag da også bare shar pei'en med - synes den ser fantastisk ud!;-) Jeg ser lige om der er andre der melder sig, ellers finder vi bare en dag;-)

• #5   21. nov 2010 Alle 4 skal være velkomne;-) Det kunne være sjovt! 4 Er der heller ikke så lidt at holde styr på - gætter på at du ikke har små børn?;-)

• Lea J
    Lea J Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #7   7. dec 2010 uhh.. har lige fået en han på 3år.. ville virkelig gerne men bor i herning så der bliver lige lange nok.. men super ide smiley

• Charlotte K
    Charlotte K Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   12. maj 2011 Kære alle engelske-bulldog ejere Jeg har hørt, der er træf for engelske bulldogs i Kongens Have (København) engang imellem - men jeg kan ingensteder finde ud af hvornår. Hvis I kender til dette træf, hører jeg meget gerne fra jer. Vi og vores bulldog Bernhard bor på Frederiksberg, så her vil vi også meget gerne mødes andre bulldogs. Skriv endelig hvis du har en engelsk bulldog, der vil lege. Mvh Charlotte

Kommentér på:
ENGELSK BULLDOG TRÆF!!!

Annonce