{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

"Listehunde" i Tivoli {{forumTopicSubject}}

Igor og jeg var jo i Tivoli i går og mødte mindst "en million" forskellige hunde, som der blev hilst på.
Hvad der undrede mig meget, var at vi kun mødte TO listehunde ( amstaff). Begge havde selvfølgelig mundkurv på. De var kommet hele vejen fra Sønderborg for ar være med.
Hvor var alle jer herind blevet af ? Hvor ville det dog have været for fedt om der var dukke 100 listehunde op med deres mundkurve på. Så kunne I have vist befolkningen og regeringen at loven bliver overholdt af seriøse hundeejer, der samtidig kunne have fremvist rolige og afbalancerede hunde.
Jeg håber at I vil tag tiden til at vise jeres dejlige hunde frem næste år i Tivoli.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Listehunde" i Tivoli
  • #2   23. aug 2010 Ja, jeg så egentlig også en uden mundkurv. Den var sammen med to unge fyre og vi hilste da også lige på den. Dumt at der ikke blev sagt/ gjort noget ved dem der ingen mundkurv havde på.

• #3   23. aug 2010 Jeg ville aldrig nogensinde tage min listehund med sådan et sted hen..
    Der er alt for stor sansynlighed for noget går galt når der er så mange hunde samlet på ét sted og så at skulle stå der med en hund der i forvejen er blevet overfaldet en del gange og med mundkurv på.. Nej det ville jeg altså ikke udsætte ham for..

• #5   23. aug 2010 Jeg ville gerne have troppet op med mundkurv hvis der ikke havde været så forbandet langt smiley

• #8   23. aug 2010 Ja, var det ikke også en rednose ??? Turde simpelthen ikke spørge, da jeg tænkte at det da ikke kunne være det- " for sådan en er der da ingen der slæber med i Tivoli ?"

• #9   23. aug 2010 Ja jeg er også vant til at se rigtig mange muskelhunde før den nye hundelov, men efter den nye hundelov, har jeg kun set 20 ... 80 % af dem uden mundkurv..

Men det er som om de er sunket i jorden-.

• #12   23. aug 2010 Jamen, at dukke op med sin hund med mundkurv på i Tivoli, er da netop for at vise hvor skønne hundene er og for netop at vise at lige netop DE hunde kan være sammen med alle de andre hunde.
    Da vi gik parade, måtte gravhundefolket da også høre på kommentar som fek : " Hvor er prins Henrik ?". " Er kongehuset her også idag ?". " Ih, prins Henrik skulle da bare se de her gravhunde" og videre i den dur. Ganske tåbeligt men for åndet til at man gider tag sig af det.

• #15   23. aug 2010 jeg kunne ikke se grundet til at skulle vise min hund, den er jo alligevel ikke ønskede i DK - nej vi hyggede i stedet på privat grund

jeg ved min hund er velfungerende og vil heller bruge tid (og penge) på at vise den til en udstilling

• #16   23. aug 2010 Måske de seriøse listehunde ejere blev væk for at slippe for den massive generalisering af disse mennesker. Eller fordi det er synd at slæbe en hæmmet hund med til sådan et gilde? Jeg ville personlig blive væk hvis jeg vel og mærke gik ind under liste-kategorien

Kommentér på:
"Listehunde" i Tivoli

Annonce