Dog sitter og/el. hundelufter Aalborg {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Cocker Spaniel på 7 mdr. som ikke skal være alene hjemme alle de timer vi er på arbejde. Jeg har en løsning til de fleste dage, hvor forskellige kommer for at aktivere og lege med ham og bare være her hos ham. Jeg skulle have haft ham i hundehave fra denne uge om tirsdagen, men der er desværre ikke nok tilmeldte hunde. Desværre er der ikke mange hundehaver i Nordjylland (2 kan jeg finde) hvor den ene ikke havde hunde nok og den anden ligger for langt væk i forhold til at vi kører syd på fra Aalborg i en time før vi er på arbejde.
JEG SØGER DERFOR EN DOG SITTER OG/ELLER LUFTER TIL OM TIRSDAGEN OG SENERE OGSÅ TIL OM ONSDAGEN. JEG KAN OGSÅ VÆRE INTERESSERET I EN ANDEN FAMILIE EL. LIGN SOM SELV HAR HUND OG ØNSKER SELSKAB TIL DERES UNGHUND EN ELLER TO GANGE OM UGEN.
Er du pensioneret eller studerende eller andet og har lyst til samvær med en meget dejlig hund (hvalp) en eller to dage om ugen så må du gerne skrive til mig på sus@suscipio.com eller ringe på 41 16 62 59. Hvis ikke du har hund ser du nok ikke denne side, men for jer der har hunde kunne I evt. sende muligheden videre. Jeg giver betaling for den ordning vi finder med hunden.
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 193
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 625
Dog sitter og/el. hundelufter Aalborg