Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf/Træning på Amager ( 2300 ) ?
  • #1   20. jul 2010 Der er ihvertfald træfs ved Utterslev Mose (Brønshøj) og i Grøndalsparken (Vanløse)..
    Har det interesse, for så kan jeg sende dig links til grupperne der afhholder disse træfs? : )

• #2   20. jul 2010 Jeg mener der plejer at være nogle/noget træf/træning nede på AmagerStrandvej, og ude på Kastrup Fortet som også ligger på A.Strandvej men jeg er ikke 100% sikker.
    Det kommer også lidt an på hvilken hunde du vil mødes med, men der kommer altid mange hunde i Lergravs Parken og på fortet.
    Nu bor jeg ikke på Amar mere, så jeg ved ikke hvad der længere sker derude. *S*

• #3   20. jul 2010 * Ann-Sophie * > Det skulle helst være her på amager jo, men tak fordi du gad svare.

Chiki.My star in the sky. Loved and missed.R.I.P. S > De hunde træf der er på stranden og kastrup fortet er blanede størrelser så det vil jeg ikke. Duddi er bange for store hunde nemlig.

Ja jeg bor selv lige ved lergravsparken, og der er rigtig mange små hunde ind imellem, men aldrig på samme tid. Derfor ville jeg jo lige forhøre mig og der var træf eller træning af mindre hunde her omkring. Et større problem er også at folk ikke vil holde deres hunde i snor i parken, spicelt de store hunde syntes hundeejerne ikke at de behøver holde i snor, og så kan det være rigtig svært at lufte sin chihuahua smiley

• #4   20. jul 2010 Nåå okay.. : )

• #5   9. nov 2010 K. A: Er du tit ovre i Lergravsparken? Det er jeg - men synes aldrig jeg har set Duddi :o)

Nu ved jeg godt at du skriver du gerne vil til nogle arrangementer og lign. men hvis du har lyst, kan vi da mødes en dag med hundene og gå en tur sammen med dem? (Det bliver kun min labrador) :o) Jeg har ikke boet herovre så længe, så vil gerne finde nogle at gå nogle ture med en gang imellem smiley

Kommentér på:
Træf/Træning på Amager ( 2300 ) ?

Annonce