771 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Træf/Træning på Amager ( 2300 ) ? Træf/Træning på Amager ( 2300 ) ?
Er der nogle som ved om der er nogle Træf for små hunde på amager, post nummer 2300 eller hver omkring. Eller nogle arrangementer for mindre hunde racer her i nærheden ?
0 synes godt om
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Har det interesse, for så kan jeg sende dig links til grupperne der afhholder disse træfs? : )
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Det kommer også lidt an på hvilken hunde du vil mødes med, men der kommer altid mange hunde i Lergravs Parken og på fortet.
Nu bor jeg ikke på Amar mere, så jeg ved ikke hvad der længere sker derude. *S*
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 79
Chiki.My star in the sky. Loved and missed.R.I.P. S > De hunde træf der er på stranden og kastrup fortet er blanede størrelser så det vil jeg ikke. Duddi er bange for store hunde nemlig.
Ja jeg bor selv lige ved lergravsparken, og der er rigtig mange små hunde ind imellem, men aldrig på samme tid. Derfor ville jeg jo lige forhøre mig og der var træf eller træning af mindre hunde her omkring. Et større problem er også at folk ikke vil holde deres hunde i snor i parken, spicelt de store hunde syntes hundeejerne ikke at de behøver holde i snor, og så kan det være rigtig svært at lufte sin chihuahua
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.977
Nu ved jeg godt at du skriver du gerne vil til nogle arrangementer og lign. men hvis du har lyst, kan vi da mødes en dag med hundene og gå en tur sammen med dem? (Det bliver kun min labrador) :o) Jeg har ikke boet herovre så længe, så vil gerne finde nogle at gå nogle ture med en gang imellem
Træf/Træning på Amager ( 2300 ) ?