{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Royal Canin Show 15.-16. maj {{forumTopicSubject}}

Var der nogen der var til Royal Canin Showet i weekenden. Det var i Odense, og vejret var bare så dårligt. Møg regnvejr hele lørdag eftermiddag. Delvis regn, blæst og temmelig koldt om søndagen.

Jeg var sammen med en anden fra Gårdhundeklubben på vores stand og søndagen. Hvor var det synd for arrangementet at det var så dårligt vejr. Der var agility og andre aktiviteter, som er bedst at vise i dejligt vejr.

Uanset hvem der arrangerer sådanne arrangementer, så var der vel ingen der kunne forestille sig at i midten af maj stod det på efterårsvejr. Synd for både hunde og mennesker.

Vi havde 2 gårdhunde med, og som dagen skred frem var jeg henne i hunde/katte standende først for at købe et dejligt lunt tæppe og senere en kurv, så de kunne få nogen varme. De var jo blikfang, så derfor kunne vi ikke bare sætte dem ind i burene bagest i teltet.

Heldigvis kom der nogen forbi og hilste på, så det var trods alt en hyggelig dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal Canin Show 15.-16. maj
  • #1   17. maj 2010 droppede det desværre grundet vejret - havde ellers planlagt at komme.. Men ville ikke køre helt til Odense for at blive kold og fryse og evt gå i mudder :-S

• #2   17. maj 2010 vi var der om lørdag. men kun i ca en time. så var hundene blevet så våde at vi tog hjem igen.

men nala prøvede det der vædeløb. det var ret sjovt:)

men rigtig ærgeligt at det var sådan et dårligt vejr.

• #3   17. maj 2010 Ej jeg vidste ik i sku stå for det Gitte, jeg det er ski ærgeligt der ik var nogle. Men ja vejret kan ski ødelægge meget af på sådan en dag, godt du ku sørge for de fik noget varme.

• #4   17. maj 2010 Vi var der om søndagen, det var vildt hyggeligt, men godt nok koldt. Vi var der et par timer og så frøs vi for meget.
    Men virkelig godt arrangement, så ærgeligt der var så dårligt vejr.

• #5   17. maj 2010 Anne Mette, jeg havde taget Cassie med, og var hun bare dødtræt da vi kom hjem. Derudover var det Moustgaards Fiesta, hvis far er Ditlev, Biancas lille halvbror. Så Cassie og Fiesta er rent faktisk i familie. De havde aldrig set hinanden før, og gik i min kravlegård. Men da jeg købte 2 stk. legetøj blev de lidt uenige, for det er jo det som den anden havde der var det bedste.

• #6   17. maj 2010 Ja ok, ja det den anden har er altid det bedste. Herhjemme ka Eddie ik ha legetøj uden at splitte det af, Jackie kan sagten ha det.

Kan godt forstå hun var træt, det var da også en lang dag.

• #7   17. maj 2010 da jeg først fik at vide at der skulle være et arrangement, da havde jeg tænkt på at tage derud, men de sidste gange jeg har været ude at køre så har der af og til været en skrigende lyd..... sandsynligvis en bremseklods der hænger, så jeg gad ikke køre langt før bilen har været på værksted - det skal den i morgen.

• #8   18. maj 2010 Jeps - vi var der fra fredag til søndag. MØG-VEJR !

Jeg løb agility både lørdag og søndag, med fine resultater smiley På trods af vejret..

En skam at der ikke kom ret mange mennesker....

Kommentér på:
Royal Canin Show 15.-16. maj

Annonce