412 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Ladegårdsparken HOLBÆK Ladegårdsparken HOLBÆK

ehm er et ikke ved at være tid til at bevise at der sker andet end, drab,tyverier og knivstikkerier i det ellers naturskønne område her i ladegårdsparken???

KOM FRISK og leg med sys det er svært at finde nogle der har lyst til det desværre:(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ladegårdsparken HOLBÆK
  • #1   25. mar 2010 Gad ellers godt.. men min hund er desværre "racerasist" elller hvad man siger.. han er ikke så glad for hunde der er større end ham.. håber du finder nogen.. ved der er flere fra holbæk herinde.. er du medlem af vestsjællands gruppen??

• #2   25. mar 2010 smiley hehe det må da være svært far ham at finde nogen han gider lege med når han er så lille så smiley men ja er medlem.. der er bare ikke nogen så tit der er med på det med at lege... smiley

• #3   25. mar 2010 Jah det er jo stort set kun andre af samme race vi leger med.. det er lidt øv.. men han er lidt speciel.. og hende den lille hun er så nervøs for andre at det er der ikke meget ved..
    Okay ved ellers at de plejer at mødes derinde engang i mellem smiley
    Gad ellers rigtig godt.. Dejlig hund du har smiley

• #4   25. mar 2010 hege morder kvarteret.. sørgeligt men sandt er det jo:D men altså jalte er nu ikke så sart men mega hysterisk så han give rnok bare godt igen hvis han sys det bliver for vildt. men skaden er jo heldivis ikke så stor når han med sine 12 kg "går helt amok" smiley

• #5   25. mar 2010 lizette:) arg det var da træls, men så er det godt de har hinanden:) tjaa men har også spurgt og har mødtes med 1 1 gang jalte gad så ikke lege den dag og gravede kun:D det var lidt uheldigt hehe

• #6   25. mar 2010 Ladegårdsparken springer jeg over... Det er ikke et sted jeg har lyst til at komme med min hund og det indrømmer jeg gerne!

• #7   25. mar 2010 hehe kan godt forstå i holder jer væk, vi er frygtelige mennesker os der bor herude og spiser børn og værre endnu hunde til morgenmad FØJ vi alle sammen ender i helvede...

godt man ikke har fordomme da;)

• #8   25. mar 2010 Det har nu ikke noget med det at gøre...har været der flere gange uden hund men har ikke lyst til at gøre folk i ladegårdsparken nysgerrige omkring min race! Ganske enkelt er det og det er der nu ikke noget fordom over!

• #9   25. mar 2010 Cat. F ja især mig... hehe jeg betalte selv mit indskud og når at betale min husleje til tiden har lækre betalte møbler, computer, tv osv... og åh nej har osse en uddannelse ,åh gud jeg må være den værste af os alle her ude ;P egentlig utrolig vi selv tør at gå ude for døren ik:D nåå men den ene psykopat til den anden, har du lyst til en hundedate en af dagene?? lover jeg nok skal lade være med at tage en af mine pistoler eller sabler med:D:D aller højest lidt heroin vi kan hygge med mens vi venter på at vores kamphunde slås færdigt;)

• #10   25. mar 2010 må hellere lige tilføje at min hund er vaccineret og forsikret, bare hvis folk ikke acceptere den slags og så ikek vil mødes alligevel, det forstår jeg 100% hehe smiley

• #11   25. mar 2010 Men som jeg har sagt til dig før er vi klar på leg andre steder...

• #12   25. mar 2010 MT smiley jaa men sidst vi aftalte en måske dag skulle du jo høre om naboen kunne passe din lille:) men så hørte jeg ikke mere:)

• #13   25. mar 2010 Cat...nej men jeg kommer der ikke med min hund og længere er den ikke smiley Der er så mange andre gode steder i Holbæk hvor jeg gerne tager hende med men LP er ikke et af dem.

• #14   26. mar 2010 Du læser vist hvad du VIL læse...Prøv igen uden den holdning der..

• #15   26. mar 2010 Tak sunshine!

Kommentér på:
Ladegårdsparken HOLBÆK

Annonce