{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amager vågn op!!!
  • #1   5. apr 2006 Jah - samme her. - eller vi er oppe på ca. knap 50 kilo tilsammen smiley Og nok lidt tilbageholdne over for så stor en hund. smiley

Men der er da vildt mange der har grand danois på Amager.

Jeg møder mindst 2-3 stk. hver dag bare her, hvor jeg bor - mon ikke de er med på en tumler ?

M.v.h.
    Nette

• #2   5. apr 2006 Vi kan samle ca. 100 kg tilsammen*G* Hvis det er stort nok, kan vi da aftale noget:) Min lille han kan bare være lidt dominerende overfor dem på samme alder som ham selv (han er 22½ mdr nu), men han har flere han-kammerater både yngre og ældre som han leger super godt med. Den gamle er ligeglad om det er dominerende eller underkastende hunde han går med, han tilpasser sig bare 100% og gider ikke engang knurre hvis de siger noget til ham.

• #3   5. apr 2006 hvis du ved hvordan vi kommer i kontakt med dem? Men hvorfor ikke prøve, han æder altså ikke hunde endnu...*LOL*

• #4   5. apr 2006 Vi er efterhånden oppe på en del kilo hunde, hva `?

Jeg kender en masse berner-mennesker. Der var en artikel i berner bladet for et par numre siden om mig og mit spinderi. Så jeg har efterhånden mødt en del, og spundet rigtigt meget berner-uld.

Det var et sidespring .......

Jamen, jeg er da villig til at møde både 80 og 100 kilo hund.

Min ældste er ca. 20 mdr - og en han. Jeg ved ikke om det er for tæt på (?) Det er collies, så de er ret ydmyge over for andre hunde.

Jah - den ene grand danois tilhører en familie, hvis søn skal starte i skole med min søn. De bor 5 huse herfra.....

En anden kommer forbi hver dag. Men den er vist ikke så social - den må i hvet fald ikke snuse med mine hunde for ejeren.

Jeg bor lige ved Fælleden.

Mange hilsener,
    Nette

• #5   5. apr 2006 Hehe ja jeg har set din side et par gange. Kan se at du får uld fra kennel Brydesø (Pia), meen jeg kan da godt få lidt ud af mine også hvis du vil have hehe.

Vi er friske på en legetur. 20 måneder går an tror jeg (han er ikke bidsk skal det lige siges!!!), især hvis de ikke er så dominerende.

Du får lige en ansøgning om venskab:)

• #7   6. apr 2006 Det lyder da fedt Nando og Michelle og jesper..Vi havde faktisk tænkt os at tage på amager strand på søndag, hvor der er træf klokken 1400, kan være vi ses der??Ellers må vi lige snakkes ved og finde ud af noget..

• #8   6. apr 2006 Og Battie glæder sig til at se lexi Iris!

Kommentér på:
Amager vågn op!!!

Annonce