{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Fotografering ved Stævne? {{forumTopicSubject}}

Hej =D

Jeg har set at der skal være et stort stævne i Frederecia lørdag og søndag 30-31 januar, og tænkte at det kunne da være meget sjovt at tage med, bare for at se alle hundene. Har aldrig været med til et stævne før... Og jeg holder meget af at fotografere både dyr og natur, og kom så til at tænke på:

Er det tilladt at tage billeder af hundene inde i ringen, når man kun er tilskuer? Skal man have tilladelse af ejerne eller noget? Eller er det bare helt forbudt for kun tilskuer? Og koster det noget at komme ind, når man ikke deltager?

Håber nogen kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotografering ved Stævne?
  • #1   18. jan 2010 Tog en del billeder, blandt andet i brøndby.

Har aldrig oplevet noget negativt i forbindelse med fotografering ved en udstilling, tværtimod kommer folk tit hen og vil kigge billeder.

Ligesom de tit vinkler hunden, når de opdager man tager billeder.

Prøver at undgå at få mennesker med, men ikke altid det lykkes, har lidt albums liggende herinde, du kan kigge på hvis det er.

Tilbyder altid folk en kopi af billederne, hvis de ønsker dette

• #2   18. jan 2010 Tror de fleste gerne vil have taget billeder, men man kan jo lige høre dem om det er iorden. Du kunne jo spørger om du kunne få deres mail og så sende de billeder du har tager. Det er altid rart at få nogen billeder af når man er i ringen.

• #4   18. jan 2010 Jeg fik at vide til Herning udstilling sidste år at man gerne må tage billeder, bare ikke af én person og deres hund.. men selve hunden om man gerne tage billeder af og f.eks. grupper af folk da kameraet derved ikke er rettet direkte mod én bestemt person, men man må gerne tage billeder én bestemt hund f.eks.

• #5   19. jan 2010 René : Har lige været inde og se nogle af dine billeder og wauw hvor er de gode! Kan godt forstå hvis folk er glade for, at du fotograferer deres hunde smiley

• #6   19. jan 2010 Tak skal du have Heidi *S*

Kommentér på:
Fotografering ved Stævne?

Annonce