Demonstration FOR muskelhundene {{forumTopicSubject}}
Demonstration FOR "muskelhunde"
Den 17. december har organisationen: Nyt Hjem Til Dyr, fået lov til at holde en lovlig demonstration.
Den starter på Kongens Nytorv kl 17 og fortsætter der efter mod Christiansborg. Der er klimatopmøde på samme tidspunkt og der er derfor en masse mennesker på gaden der får set protesten!
De...monstrationen er UDEN hunde for vi skal ikke risikere noget
Spred endelig ordet
Hvis i vil deltage skal i oprette jer og skrive der inde at i kommer så hende der står for det har et billede af hvor mange der kommer. Det skal nemlig oplyses til politiet
Håber at se en masse der inde
(Må desværre ikke skrive noget link eller adresse herinde - da jeg har fået at vide at det er at annoncere for en hjemmeside, så hvis der er nogen der gerne vil tilmelde sig, anbefaler jeg enten at melde jer ind i en af de mange grupper på HG hvor de godt må skrive linket eller sende mig en mail
maj 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 336 Svar: 2.123
maj 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 336 Svar: 2.123
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.254
Interesserede kan også få et link til FB begivenheden hvor man kan læse med og tilmelde sig også..
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 246
det er det je ikke ensbetydende med folk mig inkusiv er blevet lidt bange for lige den type hund da der har været meget på det sidste med sådane hunde . og siger ikke hundene automatisk er bidske .
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 241
Der kommer heller ikke nogen bandemedlemmer, for man skulle jo nødigt risikere noget... slet ikke kønsagresivitet overfor andre hanner....
aug 2009
men man er da blevet lidt utrygge ved disse muskelhund
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
Men derimod finder jeg det besynderligt at demonstre FOR en hund uden at have nogen med.
Min første tanke vil være at "Nå, de tåler åbenbart ikke dagens lys"
Så demonstration uden hunde tror jeg de fleste vil opfatte negativt.
aug 2009
Demonstration FOR muskelhundene