{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Er der nogen som har lyst til at gå... {{forumTopicSubject}}

heii! er der nogen, med hund, der har lyst til at gå tur sammen med mig og min hund? her kommer der lidt om os:
Jeg hedder Maj og er 14 år. Jeg bor i Egå sammen med min farmor, farfar og min hund, Boldt. Jeg har boet på landet nogle år. Boldt og jeg elsker at gå lange ture. Men det har vi ikke fået gjort på det sidste, da jeg har haft travlt. Mit største ønske er at få min egen pony. :). jeg elsker faktisk heste - bare i det hele taget DYR!

Boldt og jeg(Maj) søger en ven/venner at gå sammen med, da vi syntes det er for kedeligt at gå alene :).
Om os:
Om Maj:
Navn:Maj
Alder:14
køn: Pige
Føzdag:10/10 - 91
Elsker:Dyr, pc'en og vennerne + Familien.
Hader:Skæld ud, Dem som ikke overholder aftaler, m.m.
Bor i: Egå.
Om Boldt:
Boldt er en Dansk/svensk gårdhund på 1½ år. Født d. 20/4-2005. Har stamtavle, men har den ikke da vi ikke vil bruge ham til avl :). Boldt er en rigtig laban. Elsker at drille men elsker også at blive nusset med. Boldt vil gerne lege. OBS: Boldt er begyndt at vide han er en hanhund.

Krav til dig:
alder: alle aldre men ikke over 25.
Køn: begge - altså både dreng og pige
Bor: skal bo i Egå/Skæring eller risskov.
hunderace: Alle. Men helst hanhunde men også tæver, Jeg vil bare helst ikke have at Boldt kommer til at parre sig med tæven ;). Håber I forstår.
Men vigtigst af alt: du skal kunne kalde din hund til dig, da boldt ikke kommer når jeg kalder. så hvis du kan kalde din hund til dig så kommer boldt også smiley

Hvis dette har fanget din interesse så skriv til: Rouloen54@mail.dk Og hør mere.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Er der nogen som har lyst til at gå...

Annonce