Tror jeg vil være proff. handler Tror jeg vil være proff. handler
Skulle lige et smut til Malmø for at se på gårdhundene. Nu hvor Bianca ligger med hvalpe, så må jeg jo nøjes med at kigge. Medbringer min stol, for der bliver jo tid til at sidde og kigge på.
Næh nej, just ankommet bliver jeg spurgt om jeg vil gå med en total fremmed gårdhund. Jo, også selvom jeg var klar over at det ikke var en første præmiehund. Men hun viste sig fint i ringen, på trods af lidt koncentrationsbesvær - jeg var jo villdt fremmed. Den fik et blåt bånd, og det var vist ganske fint.
Så skulle en dansk udstiller, som jeg kender ganske godt, i ringen. Hendes 9 år gamle han blev 2 BH og fik certet og dermed Svensk Champion. Han og 4 af hans afkom stillede så i avlsklassen og vandt den. Her gav jeg også en hånd med. Det betød jo store ring kl. halv fire ca. så det måtte vi jo så vente på. Her gik jeg også med endda med den nykårede champion. Det er sørme flot at han begår sig så godt i så høj en alder.. Men det blev som det plejer, hurtig ind og hurtig ud. Dommeren havde sikkert aldrig set en gårdhund før. Men det er supervigtigt at vise sin race frem, især fordi de lige er blevet FCI godkendte.
Så det der bare skulle være en kigger og shoppe tur, blev til en udstillingstur meget længere end jeg havde beregnet. Så der blev ikke shoppet særlig meget, for jeg synes udbudet i de stande der var med på udstillingen var ikke særlig godt. Men halsbånd og snore til de små samt wetbed i lange baner fik jeg da med hjem.
Håber I andre også har haft en god weekend på udstilling i Malmø.
Må til slut lige fortælle at 4. bedste juniorhandler på dagen gik med en dejlig lille langhåret Chihuahua - lækker hund.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.332
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
Men jeg vil da gerne booke dig til udstillingerne i Vejen, Herning, Ålborg, Silkeborg og verdensudstillingen næste år....*GG*
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Hvis ellers jeg er ledige de pågældende dage, så er jeg til at tale med.... pjat, når jeg selv er af sted så rettes fokus 100% på det man selv stiller med. Men jeg synes det er en udfordring at gå med en fremmed hund. Det er der man kan se om man dur til det.
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Kunne se at ham der vinder gruppe 2 i DK med New Foundlænderne også var med, og var helt fremme i næsten hver klasse. De var nemlig i ringen lige ved siden af vores, så jeg kunne holde øje med dem.
okt 2005
okt 2005
Tror jeg vil være proff. handler