{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

hjælpe? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig dansk/svensk gaardhund, som hedder loui, han er lige knap 9 måneder.
mit problem er så, når jeg går med ham, gø´r han af andre hunde, og virker aggresiv, mine forældre har en hund, som han leger fint med, så ved ikke hvad problemet er?
jeg ville så gerne løse det for ham, for han er jo en dejlig hund, har en idé om at hvis han kommer til at lege med en anden hund, at han så ville kunne se at de ikke gør noget?
også er det så i skal hjælpe smiley - nogen som kunne være intresseret i at have en legekammerat som Loui her?
jeg bor i skælskør, og søger derfor nogen i nærheden? smiley

på forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælpe?
  • #1   12. feb 2009 Hvor er det ærgeligt at vi ikke bor tættere på hinanden, jeg har selv to d/s gårdhunde som er godheden selv, det ville være skønt med en legekammerat.

Prøv eventuelt at anskaffe et stykke legetøj som din hund kun får når i er ude og gå tur. Når han ser en anden hund og begynder at gø så giv dig til at lege med ham med legetøjet og distrahere ham. På denne måde tages hans opmærksomhed væk fra de andre hunde og hen på legetøjet. han vil lige så stille begynde at forbinde de andre hunde med noget godt (legetøjet).

• #2   12. feb 2009 tusinde tak for svaret smiley
    det skal helt sikkert prøves smiley

ja ærgeligt du bor langt væk, kunne være hyggeligt med d/s gårdhunde træf smiley

• #3   12. feb 2009 Ja for søren.. Men du må skrive hvis du kommer i nærheden af kbh eller charlottenlund.

• #4   12. feb 2009 er ofte i kbh,
    men charlottenlund knap så tit smiley
    har forældre i kbh smiley nærmere sagt Brøndby.
    så hvem ved. måske.

Kommentér på:
hjælpe?

Annonce