817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

weekend tilbud weekend tilbud

ja vil da bare fortelle at hvis der er folk der ikke ved hvad de skal lave på søndag så er der weightpull show inde på amager og alle er velkommende både store som små og det holdes INDE DØRE så selv om det er dårlig vejr er det tørt og varmt smiley her ind info

EWPL KICK OFF 2009

Dato: 1. februar 2009
Sted: Sundby Algård, Jens Warmingsvej 79, 2300 København S

Indvejning: 11.00-12.00
Starttid: 12.30

Entré for tilskuere GRATIS

øl/vand/slik og sandwitsh kan købes for en lille slik på stedet, ud over det er det er stor lotteri med rigtig mange gode ting både til dig og hunden fra vores forskellige sponcore ..

sponcore til det her show er

Royal Canin
Hundens Net Butik
/> Charlottenlund Dyrehandel
Zoo Zity
Hardcore harnesses
Emcom
Haircare
MM Byggeservice
3x34

kom og oplev en dag med gode hunde mennesker og hunde som elsker det de gør ...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  weekend tilbud
  • #1   30. jan 2009 I skulle holde sådan noget i Østjylland , så ville jeg med glæde komme !

Men håber der tropper en masse op ,evt lav et nyt emne imorgen så der er flere der ser det .. smiley

Håber i får en rigtig god dag !

• #2   30. jan 2009 Jeg bor desværre i nordjylland, men jeg er en af dem som, hånden på hjertet, har haft ret store "fordomme" om Weightpull (nok mest fordi jeg ikke har kunnet se ideen i det), men jeg ville faktisk gerne prøve at se det IRL, og meget gerne få manet mine "fordomme" i jorden og se at det alligevel ikke er så slemt smiley

• #3   31. jan 2009 laura
    jeg lover jeg nok skal sige til når vi en dag kommer til jylland så du kan komme forbi smiley

Canis Lupus - med verdens dejligeste collier .
    ja der er mange folk der har eller har haft mange foredomme om den her sport og kan entlig godt forstå det lidt da der desværre er mange dårlige videoer på nette om den her sport men vil sige at de fleste jeg har mødt har skiftet helt mening når de har været ude og se hvordan det rigtig foregår her hjemme i dk, så ja hvis du får muligheden for det en dag så kig forbi og får enten bekræftet eller afkræftet dine foredomme, vi er jo alle forskellige og kan ikke alle være til de samme ting og det skal der også være plads til syntes jeg ...

• #4   31. jan 2009 Det er en aftale Martin ! smiley

• #5   31. jan 2009 godt så smiley smiley

• #6   31. jan 2009 martin T - tak for dit svar, jeg var lidt nervøs for om du ville tage det ilde op smiley Jeg vil bestemt tage ud og se det en dag jeg får mulighed for det, for det er netop på baggrund af halvdårlige videoer på nettet jeg har mine fordomme, og ret skal jo være ret, så jeg kan ikke bygge alle mine fordomme på videoer, og derfor synes jeg det kunne være interessant at se i virkeligheden..
    Og ja der skal være plads til folks forskelligheder, det er jo det der (for det meste) gør verden et forunderligt sted at være smiley

• #7   31. jan 2009 Canis,
    jeg har det på præcis samme måde! Jeg kan virkelig ikke se pointen i den sport? Hvad gør det godt for??
    Og jeg har endda en amstaff..

Men! I påsken skal jeg til noget træningsweekend, hvor der kommer nogle og demonstrerer weigthpull - og jeg glæder mig.. Kunne godt forestille mig at jeg fik lidt blod på tanden, og kunne overveje at engagere mig i den slags..

• #8   31. jan 2009 Canis Lupus - med verdens dejligeste collier

jamen selv tak da du er jo så vennelig at svare i min tråd så er det mindste jeg kan gøre da at svare tilbage smiley

nej jeg tager slet ikke så noget ilde op på nogle måde, jeg tager det lide op hvis folk komme med falske facts eller underbæltestedet beskyldninger, men så længe folk holder sig på et voksent plan så skal alle mennesker have ret til deres meninger også selv om de ikke altid er som mine og det ser jeg intet ondt i slet ikke smiley
    og ja forskelligheder er en af de ting som gør at verden ikke bliver for kedelig at leve i smiley
    håber du en dag får muligheden for at se et godt weightpull show ..

• #9   31. jan 2009 der er jo ikke er disideret foremål med weightpull træning lige som feks ren lydighed men er mere som de fleste andre sportsgrene lige som agillity, flyball osv osv formålet er jo bare at lave noget sjovt og positivt med sin hund, komme ud og røre sig og får en masse dejlig og sund motion, og opbygge et godt bånd mellem hund og føre ...
    og alt det kan du feks opnå med weightpull men om man er til den slags træning eller en anden ja det er jo nok et temperamangs sag lige som nogle mennesker er til disko dans, andre til golf og nogle vil dyrke fodbold og der skal jo være plads til det hele så længe det bliver dyrket under gode og sunde forehold smiley

anja så ses vi jo her i påsken smiley

• #10   31. jan 2009 martin T - Det er jeg sørme glad for du ikke gjorde smiley Og jeg kan godt forstå at falske facts eller under bæltestedet beskyldninger gør at du tager det ilde op, sådan har jeg det også selv smiley

Desuden har du nogle super smukke hunde smiley

Jo tak, jeg håber også jeg en dag får den mulighed, det kunne være super interessant smiley

Og god fornøjelse med showet i weekenden smiley

Anja S - ja som sagt bygger mine fordomme på videoer jeg har set på nettet, og det ser for mig en smule meningsløst ud, men jeg vælger alligevel at mener jeg er åbentsindet og frisk på nye indtryk - så Weightpull skal da opleves en dag IRL, det kan jo tænkes at mine fordomme manes godt og grundigt i jorden smiley

• #11   31. jan 2009 Canis
    jeg takker mange gange smiley

• #12   31. jan 2009 Martin - selv tak smiley

• #13   31. jan 2009 undskyld jeg spørger dumt men hva er det for en sport??

• #14   31. jan 2009 ja du spørg da bare alt det du vil og det er slet ikke dum spurt..
    du kan se mere om sporten på www.weightpull.com

• #15   31. jan 2009 tak martin jeg kigger lige...

• #16   31. jan 2009 det da garanteret noget de muskelhunde er vilde med, de får da virkelig brugt deres kræfter , fed sport med sine hunde

• #17   31. jan 2009 ja hundene elsker det smiley

Kommentér på:
weekend tilbud

Annonce