498 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Fransk Bulldog Træf??? Fransk Bulldog Træf???

Kunne godt tænke mig at høre om de "franske" ejere kunne være interesseret i at mødes til en "Bulldog" dag et sted i landet? Synes det kunne være enormt hyggeligt at mødes med de "franske" fæller...?? Tilbagemeldinger høres gerne..
Hilsen charlotte og Kenzo

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fransk Bulldog Træf???
  • #1   15. jan 2006 Du skriver ikke, hvor det skulle være henne... men hvis det bliver i Jylland, så vil vi i hvert fald gøre alt for at komme. Men indtil videre har alle bulldog træf jo været på Sjælland, hvor de fleste franske af en eller anden grund befinder sig...

• #2   15. jan 2006 Her er vi også friske..
    Men hvis det ikk skulle være på djævle-øen ville jeg da helt klart også helst have at det var den der rasteplads ved navn fyn... smiley

• #3   16. jan 2006 det kunne da være rigtig hyggeligt - hvis det passer overens med en weekend jeg er hjemme i jylland så er vi også klar. Det er ikke så let for os at komme rundt, kører ikke i bil med stinger med mindre det er højst nødvendigt. men når i engang finder ud af hvor det skal være henne, så finder vi lige ud af om vi kan komme med..

• #4   18. jan 2006 Dem som bor i kbh er ellers velkommen til at komme i Sønder Marken lige overfor ZOO. Der er hundeområde og der kommer altid hunde og en del franske. Bertram og hans bedste ven Anton er der ihvertfald hver weekend.

Så kom derover og sig hej hvis i bor i nærheden

• #5   22. jan 2006 Hej..

Jeg hedder zeus og min mor og jeg er da meget interesseret i et fransk bulldog møde, jeg vil gerne have lidt info omkring det..

knus Tina og zeus

• #6   22. jan 2006 Vi bor i Kolding, så hvis det blever i Jylland ville det passe os fint, men vi køre selvfølgelig også gerne efter det....med måde....

• #7   22. jan 2006 Det kunne være rigtig godt hvis vi kunne finde en dag, men personlig syntes jeg vi måske skulle vente til det var lidt bedre vejr, så de ikke fryser, en anden ting, det ville klart være en fordel hvis vi kunne mødes på en mark, endnu bedre hvis nogen kender en med en ejendom hvor vi ikke bliver forstyret af andre hunde... så kan vi også bedre tillade os at lade dem rende frit..

knus fra os...

• #8   22. jan 2006 Alle lyder til at være klar, men hvor og hvornår??? Er der nogen, der har et godt forslag til et sted, hvor de små kan boltre sig uden at blive forstyrret? Så kan det jo være, at den geografiske placering giver sig selv...

Fra vores side, kan siges, at der godt kunne findes steder her i Midtjylland men tvivler på, det er den geografisk bedste løsning, da de fleste vist befinder sig længere sydpå...

Hvis vi sætter en dato et stykke ude i fremtiden, kan vi måske håbe på både bedre vejr og stor fremmøde. :o)

• #9   22. jan 2006 det lyder som en rigtig god idee.. bedre vejr og flere franske på samme tid...

knus...

• #10   22. jan 2006 Regitze, det lyder i hvert fald helt fint i vores ører, men er du sikker på, at der må tumle en flok bullerbasser rundt på en offentlig sportsplads?

Synes området ved søen samt marken lyder rigtigt gode og tror da også, at Århus området ikke er helt ved siden af, da det er sådan pænt midt i det hele (i hvert fald set med jyders øjne).

Vi er i hvert fald friske... så må vi se, hvad de andre siger?! Men thumbs up for you! :o)

• #11   22. jan 2006 Hej Getitze..

Det lyder bare som en rigtig god idee, vi er med på den, vi kommer fra Kolding så det er jo let for os, vi skal bare tage højde for at alle hundene skal kunne rende frit uden det kan forstyre nogen, og der skal nok heller ikke være for meget aktivitet lige rundt omkring.. men som sagt vi er med, og det lyder bare alletiders at vi venter til det bliver lidt varmer.. jeg skal nok forhøre mig hos nogle af de andre buller jeg snakker med her inde..

knus..

• #12   25. jan 2006 Synes da, at et evt. træf godt kunne finde sted tidligere. Juni er da pokkers til langt ude i det fjerne og foråret kan da også være så skøn.

Jeg har fødselsdag i juni og kan hilse og sige, at det sgu' altid regner i den måned. ;o) Og monstro ikke de fleste bullere efterhånden har fået tilegnet sig een af de funcky jakker herinde fra... det kan jo gå hen og blive en hel militærparade. *LOL*

• #13   25. jan 2006 ja hvor hyggelig, en masse buller i jakker, sødt. Jeg syntes det kunne være en god idee hvis vi kunne finde ud af at mødes i martz eller april. Så er vejret sikkert også noget bedre....

knus...

• #14   27. jan 2006 *LOL* Ko-hund i kamoflase... den var go'! Det kunne i hvert fald se rigtigt herligt ud med alle de hjulbenede i militæroutfits. :o)

Ser ikke ud til at Charlotte har været på, så måske du Regitze kunne komme med forslag til datoer, når du har fået undersøgt mulighederne. Evt. oprette en ny tråd med potentielle datoer, som folk kan melde tilbage på, så vi får alle med på vognen igen.

Nu må vi jo bevise vores værd som jyder og se at få et træf op at stå. Bullerejere fra Sjælland har formået at mødes flere gange allerede, men nu er de vist heller ikke så langt fra hinanden...

• #15   27. jan 2006 Det bare en rigtig god idee med den spejder plads, det er klart noget vi skal have stablet på benene, det vil zeus og jeg se frem til, så håber jeg vi kan få det til at hænge sammen med en fælles dato..

knus..

• #16   28. jan 2006 Hej alle sammen Tyson og jeg har pakket kufferten. vi skal bare vide hvor og hvornår vi skal komme og så er vi der... Og jylland det passer os helt perfekt, da vi selv er fra Fredericia.

Knuz Fra OZ

• #17   6. feb 2006 Syntes det er gået lidt i stå her inde, er der nogen som har lidt flere oplysninger om hvor og hvornår det bliver holdt??? Håber virkelig det bliver til noget!!!!

• #18   10. feb 2006 Ja, det var da ærgerligt. Håber der er mere held i sprøjten ved spejderne...

Vi krydser både fingre og poter herfra. :o)))

Kommentér på:
Fransk Bulldog Træf???

Annonce