Han hund søger veninde 7100 Vejle {{forumTopicSubject}}
Heej alle sammen min hund , frigo , søger veninde i 7100 Vejle eller omegn. Ca 2-4 gange om måneden
frigo skal begynde hunde træning , men han er ikke van til hunde som så , så derfor vil jeg have at han lige skal vænne sig til dem
min mor vil oss godt lige se din hund før de føres sammen , hund er lidt af en pylder
lidt om frigo ;
han hund
2 år
ikke kasteret (derfor ingen han hund, løber ingen risiko)
32 kg
ca 65 høj
labrador / schæfer blanding
sød , sjov , klodset , desperat , hvalpet
bange for tæver (løfter børsterne) men når han får snuset til dem , så bliver han bare så lege syg !
jeg er 15 år og har ikke den store mulighed for at komme til dig , med mindre min mor vil kører mig , har tit travlt..
ønskes af dig
gerne kørekort
bo i Vejle området
har en tæve som er frisk på en ordnentlig gang tummmel med min hund
og jaa , så ikke så meget mere
SKRIV hvis det har interesse
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Hvis din hund er 2 år og på ingen måde socialiceret, så sørg for guds skyld for at det er voksne og ansvarsbevidste mennesker du mødes med.
Det er vigtigt at din hunds grænser ikke bliver overskredet og du dermed ender med en angst hund der laver udfald i stedet for "bare" at rejse børster =)
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 882
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 87
tak for rådet
jeg kan godt se at det kan ende galt , men har mødt et par gange nogle tæver , og det gik super godt Han løftede børsterne , og gøede lidt , men da de snuste lidt til hinanden fik de leget og tumlet , så jeg tror ikke at de bliver noget problem
jun 2008
jamen jeg bor på nørremarken , hvor bor du henne af ?
jun 2008
men det ville nok kunne lade sig gøre at min mor ville kunne ku' køre mig til dig engang imellem
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 882
Han hund søger veninde 7100 Vejle