{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, vores første skue
  • #1   15. jun 2008 Hm.......I får et nummer og hundene skal ind i nummerrækkefølge.....Alle babyhanner først efterfulgt af babytæver.....Så hvalpehanner og derefter hvalpetæver.......Når alle hvalpene er færdigbedømt, kan man være heldig at kan kårer dagens bedste baby og hvalp. Man går ind i ringen med sin hund i nummerrækkefælge og så stiller man hunden op. Ofte går dommeren lige en runde og kigger på hundene og beder førere og hunde løbe et antal omgange. Derefter stiller man sin hund op igen og så bliver man kaldt frem en efter en og dommeren vil kigge og undersøge hunden. Dommeren vil derfter bede fører om at løbe en tur, eventuelt i en trekant. Og HUSK at hunden skal løbe direkte mod dommeren. Så får man et bånd og eventuelt en præmie og får at vide om man skal komme ind igen. De hunde, som skal komme ind igen, skal konkurrere om at vinde over de andre:-))

  • #2   15. jun 2008 Meget kort fortalt og lidt rodet (jeg er træt), men håber at det var til at forstå:-))

  • #3   15. jun 2008 Da det er et skue er de ekstra flinke til at hjælpe og vejlede dig i ringen. I kreds 6 er der faktisk altid meget flinke hjælpere. Det kan være vi ses dernede, vi skal også til det skue. Jeg har Gloria & Gaia med

  • #4   15. jun 2008 Hej Det er altid en rigtig god ide at begynde med et skue,det er mere overskueligt end en stor udstilling ,og det er også en rigtig god ide ,at tage rundt på udstillinger og kigge og spørge udstillerne hvordan det foregår ,jeg syntes også det var dødforvirret i starten,men min opdrætter har været der for mig, og det er rigtig sjovt at være sammen med hundevennerne god fornøjelse og held og lykke.

  • #5   16. jun 2008 Camilla: Du er meget velkommen til at komme hen til mig og få lidt assistance,, hvis du får brug for det :o)

  • #7   16. jun 2008 Mange tak for jeres svar.

    Og ja selvfølgelig er det Søndag, og det starter kl. 10.00
    Susanne L - Mange tak...

    Hilsen Camilla


Kommentér på:
Hjælp, vores første skue

Annonce