{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

pral (jason i neumünster og varde) {{forumTopicSubject}}

Så vil jeg lige prale lidt om hvordan det gik jason og jeg smiley

Jason tog bare det hele i stiv pote og reagerede overhovedet ikke på alle de ting, mennesker og hunde der var allevegne, men holdt fokus på os der var med ham. Han var bare alletiders og dommerens kommentar da han fik fat i hovedet var "Wuau!" og han fik en 1. plads og særdeles lovende (kan det ikke passe det hedder det?) og han blev også "Bedst i Racen, Hvalp" - dog fik han kun lov til at tage en runde i store ring og så ud igen, men han prøvede det da (også det tog han med en knusende ro, også da min opdrætter tog ham og gik (jeg ville ikke selv være handler) fulgte han bare med smiley

Derhjemme faldt han med det samme i hak med hans halvbror Isaac, men hans onkel Flash (som er den blideste hund der findes og som aldrig har nedladet sig til et slagsmål før) kom han op at toppes med så vi måtte skilde dem ad for jason blev ved med at tro han kunne tillade sig mere end en 8 mdrs hvalp skal og det ville flash ikke finde sig i så hanviste tænder, knurrede og til sidst snappede efter ham (ikke for at bide, men for at sige "hov hov du, ingen humpen og strinten op ad mmig"), hvilket jason svarede tilbage på og ved egentlig ikke hvem der startede, men pludselig var det ikke bare snappen ud efter hinanden mere smiley Jeg fik fat i jason og flash kom så hen til mig og gav noget af en parade foran ham med spjætten ben bagud, vise at han kunne dutte mig uden jason kunne gøre noget og også et par forsøg på at humpe ham, hvilket jeg sagde fra overfor, men det andet lod jeg ham nu gøre
Næste dag var der ingenting og selvom vi ikke turde lade dem gå frit sammen igen så hilste de på hinanden som gode venner

nå, søndag var vi jo i neumünster (og dem der siger at pudlerne jo var om lørdagen - ja, men dpk (deutscher pudel-klub) holdt en udstilling i samme hal som den internationale for alle racer.
Jeg fik at vide at vi skulle være glad hvis jeg fik en 1. plads, da det var en meget striks dommer så var selvfølgelig også spændt på hvordan det gik - 1. plads (vv1 - aner ikke hvad det betyder - nogen der gør det?) og i bedømmelsen står der til sidst noget i retningen af "en hund der vil komme let til det hele i (udstillings)verdenen" og han blev bedste hvalp i alle racer (altså de 4 størrelser)

Lige lidt pral herfra smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pral (jason i neumünster og varde)
Kommentér på:
pral (jason i neumünster og varde)

Annonce