705 visninger
|
Oprettet:
Kom med jeres holdning..... {{forumTopicSubject}}
Er meget nysgerrig med jeres mening....
(link fjernet)
Mest for DKK medlemmer....
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 93 Svar: 506
Nu er jeg godt nok ikke DKK medlem, men kan godt følge dig lidt. Min mor har en moppe og en fransk bulldog begge med dru stambog, og når de har været på udstilling har de da fået pokaler med hjem, de er godt nok ikke særlig kønne og nok heller ikke dyre (altså pokalerne), men det er da sjovt at ha en hylde med vovsens pokaler:)
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
Lagde mærke til inde i den anden tråd, at man heller ikke fik særlig meget tekst på dommerrapporten, det gør man på DDH og DHL udstillingerne, se dem evt. på www.tyson-mops.dk
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 43 Hunde: 8 Emner: 28 Svar: 375
feb 2005
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 51
I må forstå mig ret, jeg har intet imod at bruge penge på min hund... Jeg bruger faktisk alle mine penge på ham, i steden for på mig selv.... Jeg bliver altid så glad når jeg har købt noget til ham, jeg elsker at se ham når jeg giver ham noget nyt...
Det eneste jeg mener, er at jeg synes det burde være på sin plads at man får noget når man går ud af ringen til sin hylde.
Jeg elsker min hund over alt på denne jord, og er vild med at vise ham frem.
Folk der ikke har forstand på udstillinger forstå intet af den kritik vores hunde får på udstillingerne, de kan ikke se hvor god vores dejlige hunde er ud fra et stykke papir.
Så de til gengæld en lille hylde fyldt med små hunde nips, så kunne de måske forstå det bedre.
Og havde jeg sådan en hylde, så ville jeg gå og smile og mindes de forskellige udstillinger.
Mine papirer har jeg det bedst med at de ligger væk, så de ikk bliver smidt væk...
Og dem der har fået tallerkener, kopper osv. (min mor bl.a.) Man kunne nu godt ha fundet på noget mere kreativt...
Vi har alle vores mening, og jeg skriver kun dette for at høre de forskellige også får i min med...
Håber i forstår mig, man behøver ikke at være enige, sådan er vi jo alle forskellige....
Qnuz
feb 2005
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 51
Ja de er da godt nok flotte..... Tillykke med dem!!!
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 791
Kom med jeres holdning.....