Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undervisning i "hund"
  • #1   7. okt 2021 Kender du denne side?

www.pudelklubben.dk/calendar.asp

Jeg har luret lidt, da min næste hund skal være en kongepudel i harlekin, eller en sort/hvid portugisisk vandhund smiley

• #2   7. okt 2021 Tak smiley
    - det behøver dog ikke være til puddel smiley Bare generelt om hunde (adfærd, træning osv.)

• #3   7. okt 2021 Der er nogle ret gode FB-grupper.
    Jeg er bla. medlem af:
    Hundekurser på Sjælland
    Hunde-kursus gruppen
    Hundetræning - indlæring af øvelser

Og så er jeg medlem af ca. 10-15 forskellige grupper fra de instruktører/klubber/teams, der udbyder hold og kurser, som plejer at være relevant for mig.

• #5   7. okt 2021 Jeg har fundet rigtig mange kurser igennem Facebook smiley

Jeg tog engang et 2 måneders langt hunde fitness kursus online, hvor man kiggede live med hver mandag og efterfølgende havde en uge til at træne og vise hvad man havde lært via video, det skulle lægges op inden næste live udsendelse blev holdt.
    Tilsidst fik man uddelt diplom, hvis man havde fuldt med og video udført alle øvelser, det var sådan et fantastisk lærerigt kursus og så var det faktisk på norsk smiley

Hos min hunde træner kan man få adgang online til et helt video lager fra A til Å mod betaling, alt fra adfærd til forskellige øvelser.
    Det er gratis for kursister der går hos hende, det er også rigtig smart smiley

Hundefodernørden ligger tit online kurser op, det er altid rigtig spændende at følge med i, hvis man kan lide at dykke ned i ernæring.

• #6   7. okt 2021 Er det noget du vil bruge til noget, eller er det "bare" til eget behov?

• #8   8. okt 2021 Christina - Det er relevant fordi der er forskel på om man vil tage et kursus eller om der søges bøger osv man kan læse hjemme.

• #9   8. okt 2021 Tak for inspirationen!

Frk. Jeg vil bare gerne lære mere smiley

• #11   8. okt 2021 Jeg finder det meste igennem facebook i hunde kursus gruppen eller igennem hundevenner.
    Jeg tager ofte med som observatør da mine hunde er oppe i årene og jeg ikke vil udsætte dem for en masse “nyt” eller anderledes før jeg selv har besluttet om det er noget jeg kan bruge selv eller til kursister.

Jeg er blevet noget mere kritisk med årene, men ser/høre gerne på det meste. Det er bare ikke sikkert at jeg vil bruge det smiley

Kommentér på:
undervisning i "hund"

Annonce