{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Legetime i Østre Anlæg på Østerbro {{forumTopicSubject}}

Min Lola er knap 12 uger, og vi er desværre endnu ikke kommet på noget hvalpehold, da vi står i kø...

Men vi tager tit et smut forbi Østre Anlæg, hvor vi af og til kan være heldige at støde på andre hundeluftere med deres kære hunde, som gider at lege.

Men jeg tænker på at mødes en flok eller bare nogle stykker...? Jeg er der som regel ved 18-tiden og ved 22-tiden, så hvem har lyst??? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legetime i Østre Anlæg på Østerbro
  • #1   31. jul 2007 Husk at der er linepåbud i Østre Anlæg.. Min egen hund blev overfaldet af en dame da han var 13 uger, og jeg kunne intet stille op fordi hun sådan set havde loven på sin side.

Ellers kan jeg varmt anbefale Kastellet, hvor hundene må være løse (igen)

• #2   31. jul 2007 Hej Søster Stædig

Ej, overfaldt en DAME din hvalp...?! Det lyder da helt utroligt... Men ja, de må jo sådan set ikke være løse i Østre Anlæg, men tit på disse tidspunkter er der ingen andre end hunde med deres ejere, og går man lidt afsides, kan man slippe dem lidt løs hvis de er rolige hunde.

• #3   31. jul 2007 hej jane og lola smiley
    mig og min lola går rigtigt tit i de gamles by på nørrebro...
    derovre er hele området hegnet ind, så hundene ikke kan slippe ud, massere af hundeluftere, og hundene kan lege uden snor på en stor dejlig plæne...meget bedre en indhegningerne i fælledparken syntes jeg !! der er også en indhegning med får...
    man kan gå en dejlig tur rundt...og der kommer massere af søde vovse legekammerater...
    min lola har lært rigtigt meget om social adfær derovre, og vi har endnu ingen dårlige oplevelser...:-)
    det ser ud som om du bor i området... jeg gidder godt at mødes der på et tidspunkt, hvis du har lyst, men min lola er mega legesyg, men måske lidt ubevidst om at hun er en stor pige nu, jeg syntes at hun godt kan være lidt for vild, med de helt små hvalpe..men måske når din lola er lidt større, så min lola ikke kanøfler hende smiley
    men jeg kan altså helt klart anbefale de gamles by, det ligger ved krydser tagensvej-nørre alle´, jeg bruger dog altid indgangen lige over for det frie gymnasium, det er der den store plæne er...men er et ret stort område :

(link fjernet)

• #4   31. jul 2007 Ja, det troede jeg også.. smiley Omvendt så er det også meget længe siden, og det er alligevel de færreste der går i koma over små hundehvalpe, så det skal du nok ikke bekymre dig for meget om.

Men anyhoo, jeg kunne da godt være frisk på at svinge forbi med pelsklumpen en af dagene. Jeg bor lige på den anden side af Øster Voldgade, så det skulle ikke være noget problem at komme forbi en aften

• #5   31. jul 2007 Marie-Louise

Hvornår plejer folk at dukke op derinde? Har aldrig været der, men det kunne da være lidt hygsomt at prøve noget andet end ØA og Kastellet

• #6   31. jul 2007 ...det er meget forskelligt...der er næsten nogen hele tiden...ikke hvis det regner dog...
    men i perioder har der været mange, og der var næsten altid nogen når vi kom er over, men andre gange mere tomt... der har været ok stille her i ferien, og med det dårlige vejr, men da solen skinnede var der massere.....
    men søndag eftermiddag plejer vi næsten altid at svinge forbi...
    men vi kunne jo også sagtens aftale at mødes på et eller andet tidspunkt...måske er der flere interesserede...det kunne da være hyggeligt !!!!.....:-D

• #7   31. jul 2007 Ja, det kunne da være hyggeligt.. Vi har jo også hunde i nogenlunde samme størrelse, så det kunne vist ikke være bedre

• #8   31. jul 2007 på søndag måske...:-)

• #9   31. jul 2007 Hej Marie-Louise

Tak for det, der vil vi helt sikkert kigge over når Lola er blevet en smule større, det vil stadig være lidt langt for hende at gå endnu - det vil hun bare ikke! smiley
    (Vi bor i Kartoffelrækkerne)

Men om en måneds tid er vi klar - indtil da, holder vi os til noget tættere på; Østre Anlæg, Botanisk have og søerne.

• #10   31. jul 2007 hov.. Kartoffelrækkerne... hvad er det nu det er?
    Blev nemlig spurgt om det her den anden dag, men kunne kun svare "det er ikke nyboder"... og det er jo pænt pinligt når man her boet her i snart 3 år

• #11   31. jul 2007 Ha ha! Har selv kun boet her i knap halvandet år, så føler mig selv ret lost af og til...! smiley

Kartoffelrækkerne er de lidt ældre lækre huse/lejligheder med små haver til, der ligger mellem Øster Farimagsgade og Øster Søgade, med den sidste Sortedamssø på venstre side fra city...

• #12   31. jul 2007 Oh.. nice.. og tak for oplysningen (meget rart at vide næste gang man spørges)

Kommentér på:
Legetime i Østre Anlæg på Østerbro

Annonce