{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

UPF WEIGHTPULL SHOW {{forumTopicSubject}}

WEIGHTPULL DANMARKS JUNEPULL

UPF SANKTIONERET WEIGHTPULL SHOW

DATO: 16/6-2007

STED : JENS WARMINGSVEJ 79 2300 KBH.S

INDVEJNING AF HUNDE ´TIL SHOWET KL 11

SHOWET START KL 12,15

ENTRE FOR TILSKUER ER GRATIS

FLOTTE PRIMIER TIL KLASSEVINDE / M.W.P / M.W.P %

ØL VAND OG MAD ER TILGÆNGLIGT PÅ STEDET SAMT ET LILLE LOTTERI MED FLOTTE PRIMIER...

for mere infomation
www.weightpulldanmark.com

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UPF WEIGHTPULL SHOW
  • #1   6. jun 2007 Uh det lyder spændende! Kunne være man skulle tage ud og kigge...

• #2   6. jun 2007 jamen det er jo helt ovre i kbh... ville nu gerne se det en dag... smiler

• #3   6. jun 2007 kunne da være spændende at se smiley

• #4   6. jun 2007 JAMEN JEG SYNTES DA HELET KLART AT I SKAL KIGGE IND FORBI DET VIL BLIVE EN GOD DAG MED NOGLE DEJLIGE OG GODE HUNDE...
    JA DET ER HELE OVER I KBH VI HÅBER/ARB PÅ AT KUNNE HOLDE 1-2 SHOWS OVER I JYLLAND TIL NÆSTE ÅR OGSÅ...

• #5   6. jun 2007 Ja kbh er heldigvis tæt på her smiley

• #7   6. jun 2007 Susanne N

nej der er desværre ikke rigtig nogle som bruger slædehundene til konkurance inde for wp her hjemme men ja de bliver flitit brugt i usa og gør det rigtigt godt de er jo de fødte træk hunde og ville da meget gerne have slæde hunde folket igang med den her dejlige form for hunde sport

• #9   6. jun 2007 Susanne N

når han er 10 måneder så kan du godt begynde at træne wp da den første store del af træningen består af at venne hunden til selen og træne teknink ( lige som alm lydighed) så der vil går lang tid før din hund vil blive belastet med tung vægt så det vil han slet ikke tage skade af men skal altid bare huske aldrig at overbelste hunde og dette gælder jo lige meget hvor ung eller gammel hunden er, vi skal altid tænke på vores dyr og at de skal holde i mange år ...men sele venning/teknik og komandoer det kan man nemt starte med i en tidlig alder og så er hunden klar når dens led er klar til det..

• #11   6. jun 2007 Må man godt have sin hund med som tilskure han er snart 5 md

• #12   6. jun 2007 Susanne N

nej vi har desværre ikke nogle klub i nærheden af esbjerg i nu m4en vi arb hele tiden på at få nogle nye afdelinger op og køre og håber da at vi med tiden kan får estebleret en klub/afdeling der også...

Modstander af HG's LOGO

men må som udgangs punkt godt have sin egen hund med som tilskuer men der vil jo være nogle forholds regler
    1 den må ikke være agrasiv på andre hunde
    2 der vil være et spicell afspærred område hvor man skal være så de ikke kan komme i kontakt og gener de konkurerende hunde
    3 der skal tages hensyn til alle andre tilskuer og deltager ved at holde afstand og ikke lade sin hund stå og gø konstandt
    4 hunden skal være vaccineret og sydomsfri
    5 men skal søre for at hunden har god adgang til frisk vand

men hvis men kan overholde det så er hunde som tilskuer velkommen til vores shows

• #13   6. jun 2007 Tror næppe min hund er agrasiv ca 5 md. og meget tandløs ..

Bor næsten ved siden af og derfor vil jeg gerne over og se det

• #14   6. jun 2007
    Modstander af HG's LOGO

nu var det heller ikke fordi jeg trode din hund var agrasiv men da spøgsmålet kom op kunne jeg jo lige så godt svare det fuldt ud så ander der måske hade samme spørgsmål kunne læse det hele ...

jamen jeg syntes da hele klart i skal komme forbi det bliver en god og hyggelig hunde dag men nogle hunde som elsker det de laver smiley

Kommentér på:
UPF WEIGHTPULL SHOW

Annonce