Forum kategorier

Aktive Hunde i Randers

Aktive Hunde i Randers

Medlemmer: 93
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Præsentation Jamen jeg lægger ud:) Hej jeg hedder Christian er 24år og ejer af Tinga (Presa). Bor sammen med min kæreste og hendes h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2007
Visninger:
528
Nye Medlemmer Nu er vi efterhånden ved at komme op på en 20stk medlemmer, og vi skal være endnu flere. Så hvis i kender folk i Rand...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2007
Visninger:
392
Hundetræning Nu kan Snoops efterhånden de admindelige tricks som en hver hund burde kunne.. Vi er nu begyndt a træne med ting som ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2007
Visninger:
471
Mediernes Magt! Det vi alle har set på Tv2 iaften er den klassiske mediemanipulation. Start med indslag hvor der er skidt stemning. Sti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2007
Visninger:
493
Ultralyds træner Er der nogle af jer der har prøvet denne, Eller noed lignende ? Så vil jeg gerne li hører, for det kan være den kan l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2007
Visninger:
248
Skønheds hunde kirurgi :( Hmm.. Nu så jeg li et program på Kanal 4 i aftes om hunde der fik lavet skønheds kirurgi.. En stor Bulldog fik fjerne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2007
Visninger:
853
Legedag i Parken :o) Så blev vi lige enige om en legedag.. På fredag 5/10-07, klokken 16, på legepladsen overfor Hobrovejens skole.. Ned a ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
422
Flere medlemmer :o) Heii.. Nu er vi efterhånden blevet en del større hele 24 medlemmer .. Meeen vi skal være endnu flere :o) Vi skal ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2007
Visninger:
439
Legedag på søndag Der er legedag på søndag oppe på Nordre Fællede, Mariagervej (Randers). Det er kl. 11.00
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2007
Visninger:
330
Legedag i morgen (søndag) Jeg har hørt at der skulle være "hunde-kom-sammen" i morgen, den 11/11 oppe ved Kasernen, og kunne godt tænke mig at ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2007
Visninger:
604
Forside billed :D Nu så jeg lige den hyggelige konkurrence som de har i en anden gruppe jeg er medlem af.. Vind en måned hvor din hund ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2007
Visninger:
421
VIGTIG VIRUS !!! Jeg har fået denne advarsel og vil her give den videre... ADVARSEL TIL ALLE I KENDER!!!!!! Hvis du får en mail f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2007
Visninger:
393
Hundepension Hej Er der nogen af jer der kender en god hundepension i Østjylland området. Vi bor i Randers
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2007
Visninger:
537
Nogen som kender nogen som ... vil købe en kanin? pga af alt det med kanin pest er det blvet et helvede at komme af med dem. Har 5 Rex kaninunger og d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2007
Visninger:
1.100
Hund Stjålet i Randers Skrevet: 06-12-2007 20:27:47 En af mine bekendte har for få timer fået stjålet sin lille amstaff hvalp, hvor han s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2007
Visninger:
503
Velkomst Vi byder velkommen til endnu et medlem: Karen T Akita nu med sit andet CAC Som gør a vi er den største gruppe i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2007
Visninger:
412
Nordre Fælled på søndag Hvem kommer ? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2008
Visninger:
505
Nyt liv i Familien ! Såå fik jeg min lille pige, i lørdags.. Købt på Hesteplejehjemmet i Hasselager, ved den mest fantastiske familie.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2008
Visninger:
921
Legedag På Søndag! Kom frisk allesammen.. Har fri på Søndag, så regner meget stærkt med at tage op på Nodre Fælled og lege med de små.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2008
Visninger:
470
Skolehjælp! Jeg har tænkt mig at lave en opgave om muskelhunde som jeg derefter kan fremføre for skolen. Jeg mangler billeder og in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2008
Visninger:
448

Annonce