Forum kategorier

Collie elskere

Collie elskere

Medlemmer: 62
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Vores første kuld collie hvalpe ;-)))) Så er de født, 7 dejlige eksemplar af recen collie, 4 drenge og 3 piger. 3 zoble og 4 tri, mor og børn har det godt, d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2008
Visninger:
971
Zeppo er nu i hundehimlen Ja min dejlige Zeppo er nu kommet op til Annika i hundehimlen. Han led af en tarmsygdom som gav han volsomme smerter, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
492
Klikker-kursus for collies. Jeg vil lige gøre lidt reklame for dette kursus. Uanset om man laver lydighed, agility, rally - eller udstiller, med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2008
Visninger:
650
Sjællands skue I år afholdes collieklubbens årlige Sjællands skue den 10-9-08 i Svebølle. Sæt kryds i kalenderen denne dag, og kom og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2008
Visninger:
478
lokalrepræsentant Jeg vil lige fortælle at jeg nu er blevet lokalrepræsentant for collieklubben i sydJylland. Skulle der være nogen af j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
429
så fik vi hvalpe I nat fik vores dejlige tæve Dolly den første ud af 9 hvalpe, og den sidste kom så her til morgen. Der er desværre en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
355
Hvalpe i vente Så er det sikker der bliver små collie hvalpe her på kennelen, har været hos dyrlægen i dage og fået scannet mine 2 tæv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
476
tak for en dejlig dag Hvor var det bare super dejligt at se så mange dejlige collier og deres ejere den 26 på Fyn. Jeg syntes det var super d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2008
Visninger:
527
Collie stjålet i Sverig Jeg har også oprettet i gruppen MOST Wanted. Håber vi kan nå så langt ud over den danske grænse som muligt. Har fåe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
532
Bortformidling Hey... Klik på dette link, hvis nogen er interesseret i at hjælpe en ældre collie han som skal bortformidles. Jeg vill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
3.228
Bakkeskue Hejsa allesammen. Jeg vil lige høre om der er nogen herfra der skal med på skue på Bakken den 1-5? Der er sidste tilm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2008
Visninger:
978
-tricks -Nu kan batman gi pote og kø på kommando! (; er der nogen som kan komme med nogle bud på hvad man ellers kan lave af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2008
Visninger:
355
Collie tæver / hvalpe i Østjylland ??? Er der mon nogle søde collie tæver, hvalpe eller kastrerede hanner der har lyst til at mødes i Østjylland ??? Hvad e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
478
et godt råd??vedr. halsbånd Hey Vi har en collie han på 13mdr og han har nu fået den flotte pels , der kendetegner collien. men vi er nu løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
1.541
ny udfordring ny hjælp så har jeg brug for jeres støtte igen *ss*
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
569
Også miiiig..... ;-) Stem på Dinah, så er I super søde...! :-D Tak...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
467
hjælp i udfordring Sheila ville være glad for nogle stemmer i hendes udfordring..... på forhånd tak
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
433
ku godt bruge lidt back up med en... udfordring *gg*
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
359
Farvel Annika Som overskriften siger, ja så har jeg her til morgen måtte sige farvel til min elskede Annika. Hun fik i starten af ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2008
Visninger:
404
Hjælp til udstilling! Hejsa! Håber nogen vil hjælpe os, da jeg aldrig har været på udstlling før, og nu skal afsted med Dinah i Maj. Ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
516

Annonce