Forum kategorier

De kreative..!

De kreative..!

Medlemmer: 108
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Bedste billede-manipulerer?? Ja, hvem synes i der er bedst til at lave om på billeder? Jeg kan godt lide * Det Lille Blå Lyn & Den Sorte Banditrævs ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2007
Visninger:
326
Pris for et billed? Syntes i det er i orden at skulle betale for at få lavet et billed af sin hund........jeg mener at skrive at det koster...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2007
Visninger:
422
Kun billeder, eller også andet? Laver i kun billeder, tegnet eller sådan noget med jeres kreativítet? Eller designer i også sådan tøj, laver idéer elle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2007
Visninger:
359
Klubbillede? Jaa, jeg ved ikke rigtig om jeg synes om det billede der er klubbillede nu, så jeg ville høe om nogle evt. gad lave et ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2007
Visninger:
267
Jeres mening?? Hvad synes i om denne klub? synes i det er dumt at oprette sådan en klub, eller er det godt at nogle der kan lide at la...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2007
Visninger:
398
Gode fif til photoshop Hejsa Hvad er jeres bedste trix i photoshop? Tjaaa... Jeg er f.eks. vild med beavel and emboss... På den måde kan m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2007
Visninger:
1.159
Fotoalbums Puuhaa så kom der flere billeder i de kreative albummer... Og fik lige sorteret i dem også *S*
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2007
Visninger:
435
De kreatives billede konkurrence..! Hvad vil i sige til vis at vi begyndte at have sådan nogle månedtlige konkurrencer, hvor helel klubben, elelr dem der h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2007
Visninger:
458
Kreativ Ja... Så har jeg lige prøvet at være lidt kreativ med noget andet end photoshop hehe http://hundegalleri.dk/html/vid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2007
Visninger:
438
Ferie i uge 30.. Ja, bare så i lige ved det.. Jeg skal på ferie fra Mandag d. 23/7 til Mandag d. 31/7.. Skal til Jesperhus Blomsterpark....
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2007
Visninger:
429
Ny cirkel... Hooold da op... Fik lige lidt inspiration på nettet i går og ville så lave det her billede af mine bedsteforældres hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2007
Visninger:
553
Fandt lige ud af.. At jeg også havde været rimelig kreativ med mine navne herinde.. Det starter som Julie J. Så bliver de * Team Gravhund ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2007
Visninger:
999
Præsentationsrunde.........:O) Syntes det er ved at være på tide, at præsentere sig...... Jeg hedder Marianne, mor til 3 voksne piger og Maxie og S...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2007
Visninger:
811
Udfordring - stemmerunde Hejsa nogen som har lyst til en lille stemmerunde? :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2007
Visninger:
308
Den månedlige konkurrence.. Overtager? Så er man begyndt i 4. klasse.. Der er rimelig mange lektier, og skal også ride og gå tur med hunden hver dag, så har i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2007
Visninger:
466
Lukket eller åben? Ja, så kom man i tan tanke om det kunne være man skulle tænke lidt på sine 'undersottere" muhahaha.. Arj okay. ´Jeg tæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2007
Visninger:
555
September konkurrencen Så starter tilmeldingen til september konkurrencen. Send en PB til mig med din tilmelding. Fortæl også hvilket billed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2007
Visninger:
959
Nej hvor jeg bare.. ELSKER DENNE GRUPPE! Jeg har det bare vildt hyggeligt, og får masser af hjælp :) Sig jeres mening? Jeg kan godt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2007
Visninger:
527
Hvorfor virker.... MIT TASTATUR IKKE? Det skriver noglge gange afa sig selv og laver selv mellem rum og skriver ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2007
Visninger:
532
snap art Jeg har nu fået fat i snap art så jeg skulle kunne lave mine billeder om så der lign tegninger,men hvad skal jeg vælge/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2007
Visninger:
514

Annonce