Forum kategorier

Vores bedste venner

Vores bedste venner

Medlemmer: 1.168
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hygge med pivedyret c",) Ny video, den lægger under vidoeklip i Donna*s profil... Tejk den ud??? *ss*
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2007
Visninger:
772
Se det :) Hej alle sammen! Helt nye billeder af mille :) Tjek det ud hvis i har lyst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2007
Visninger:
928
hej søger et job hej jeg er en pige på 12 år jeg vil gerne gå med hunde eller passe dem jeg skal havde lidt penge for det. Jeg bor i vib...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2007
Visninger:
315
Hunde traf Hej mig og jessie her inde laver et hunde traf på fredag i viborg på kloster marken en mark hvor de kan løbe frit rund ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2007
Visninger:
566
Heej alle sammen hvad mener i ? hejsa alle sammen .. ville lige høre hvor gammel i mener at en lille hund som ludvig kan begynde at cykle sammen med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2007
Visninger:
1.315
Riko i legestue tag et kig Ja Riko leger med hans bror mand nogle gange i ugen tag et kig http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
578
Schæfergrupper Er der ingen grupper for schæferhunde,hvor man kan dele sine erfaringer. og få nogen træningstips eller hvor man kan få...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2007
Visninger:
345
Hundetræning nye hold. Hundetræning for familiehunden og dens ejere Vi starter nye hold 24/10 2007 i Sønderskov ved Fredericia. Afhæn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2007
Visninger:
633
hunde fra Georg - Gurks Jeg kunne godt tænke mig,at høre om der er nogen der har schæferhunde fra georg - gurks. Da det kunne være spændende at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
326
Avl Har gået lidt og tænkt på at tilbyde vores "store" hanhund - max - til avl, men kender ikk rigtig noget til hvordan såd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
366
Boldfikseret hund...hvordan? Hej.. Jeg vil gerne have min tibetanerhvalp til at fokusere på bolde.. Jeg skal bruge ham til agility, hvis han vil,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2007
Visninger:
508
Foder Hej.. Er der nogle som har erfaring med noget godt foder?? En af mine hunde lider tit af diare, så der må ikke være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2007
Visninger:
728
Hundeseler? Er det rigtigt at det gi'r bøde nu hvis man ik' har sin hund spændt fast? Vi har (for det meste) hundene spændt fast! E...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2007
Visninger:
796
søskende til Rocky Hej alle sammen. Rocky, leder efter hans brødre og søstre. så vil i ik hjælpe ham? Han er født den 26 April 2007 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2007
Visninger:
617
Hundeskove Er der nogen der kender til nogle hundeskove mig og casmir kan tage ud i, de skal helst ligge omkring aulum.... Vi komm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2007
Visninger:
1.552
han og tæve sammen Hey alle sammen. Vi har to dejlige hunde. men der er opstået et lille problem. Tæven er begyndt og blive meget domin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
444
Hundesvømning Hej, Er der nogen af jeres hunde der har prøvet hundesvømning i svømmehal? Er det noget I vil anbefale og evt. hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
845
HD & AD Hej, Jeg er den heldige ejer af en Schæferhund. Og ved at de tit får konstateret HD & AD. Derfor vil jeg høre om...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2007
Visninger:
423
Skønheds hunde kirurgi :( Hmm.. Nu så jeg li et program på Kanal 4 i aftes om hunde der fik lavet skønheds kirurgi.. En stor Bulldog fik fjerne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2007
Visninger:
1.094
Kuperede ører??? Er det ikke ulovligt at kupere ører og haler på hunde? Hvordan kan det være at man bliver ved med at se så mange hunde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2007
Visninger:
649

Annonce