Forum kategorier

Østjyder:-)

Østjyder:-)

Medlemmer: 95
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
faste ture - randers - uge 42 og 43 ja der er flere der har efterlyst faste ture de næste uger så der kan planlægges - så nu ligger jeg ud med nogle datoer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2008
Visninger:
446
nogen der vil med - randers er der ikke nogen der vil med ud med hundene i randers området -- er ligeglad hvor - vi kan starte her hos mig eller ta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2008
Visninger:
249
Træning Randers Nogen der kan anbefale et godt sted at træne hund i Randers eller omegen??
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
508
Akut bolignød Randers og omegen Leder med lys og lygte efter et sted hvor jeg kan bo med Gibson. Det skal være i stuen. Gerne på landet, men ik noge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
862
nordre fællede randers idag er der nogen der er klar på en hurtig indproviseret tur i fælleden. hvis i er - hvad siger i så til kl 20 bag ved s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
419
Fotograf til i morgen d. 4. Hej! Er der mon nogen, der kender nogen, som har lyst til at komme til Brabrand i morgen og tage lidt billeder? Det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2008
Visninger:
370
Hundelufter i Randers søges til i morg en .. Da vi skal på familie tur heele dagen i morgen, søger vi en som vil komme og lufte vores de to smaa vuffer .....
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
474
Nordre fælled i aften kl.20 Hejsa - Vi er et par stykker der mødes i aften på Nordre Fælled, så kom glad, kom frisk, alle er velkomne - alle med le...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
371
Nordre fællede - søndag - Randers VIP Skrevet: 20-06-2008 16:44:29 Slet hele emnet så skal vi sku afsted igen... på søndag kl 14.30 mødes v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2008
Visninger:
260
Nogen stoor hunde omkring Randers der vil lege med 3 grander i aften :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
396
husk DDAA's loppemarkede denne weekend ja så er vi ved at nærme os weekenden hvor Dansk Dyreværn afholder sit årlige loppemarkede.. lørdag og søndag 7-8 ju...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2008
Visninger:
535
Nogen hunde der vil lege i Randers i aften.. Evt Nordre Fælled :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2008
Visninger:
449
Hjælp, Jeg skal have muret en grill... Her lidt lidt anderledes spørgsmål, min kæreste og jeg vil gerne have muret en halvvæg med indbygget grill. Vi kan bare...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2008
Visninger:
2.029
Hanhunde Hej, Er ny i gruppen, så vil da lige sige hej :-) Så vil jeg da også lige høre når jeg nu er igang, om der er nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2008
Visninger:
453
hundeleg i nordre kl 13 (Randers) der mødes vi som sædvaneligt bag ved skydebanen. håber flere vil kigge fordi
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
347
Leg i Randers i dag Er ny i Randers, nogen der gider med ud og lade hundene lege engang i dag? Tid og sted er underordnet. Jens
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
419
Nogen der ved om man kan købe ezydog halsbånd i Randers eller omegn.. Jeg har et til Dodo som er ved at være for lille, og vil gerne hav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2008
Visninger:
396
kom og støt dyrene så er vi igen på den tid af året hvor vi afholder vores populære loppemarkede til fordel for dyrene i dansk dyreværn år...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2008
Visninger:
1.009
Vil i med på en gå tur? (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2008
Visninger:
356
adfærdshjælp? Jeg læser til dyreadfærdsterapeut via Etologisk Institut, og i den anledning er jeg begyndt at lave adfærdsbehandlinger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
412

Annonce