Forum kategorier

Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Tilmelde i Tyskland Er der nogen der kan hjælpe mig..? Jeg har fået et show i Tyskland jeg gerne vil med til, men jeg kan ikke finde ud af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2012
Visninger:
515
Udstillingsvogn Jeg leder efter sådan en smart vogn som jeg har set en del udstillere har til deres hunde. Det er ligesom en stor cykel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2012
Visninger:
4.868
Hvad betyder alt det her?? :) Nu er min hund jo ikke helt min hund men er udstationeret hos os og jeg udstiller ham med ejeren/opdrætteren :) Og sids...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2012
Visninger:
2.345
Ballerup 16+17.6 Skal vi ikke have en resultattråd for weekenden ;-) Lørdag havde vi en finsk dommer. Hun syntes begge mine drenge var ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2012
Visninger:
972
papir til stettin i andre der skal afsted - har i modtaget nogle papir osv. jeg har intet fået endnu andet end bekræftigelse på at mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
528
tyskland res cert Jeg fik afvige at hvis man havde 2 tyske res certer galte den som et helt nogen der ved noget om.det er rigtig
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2012
Visninger:
853
De starter tidligt ud de små! http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=69352 Min datter på knap 3 år fik lov at få sin debut i udstillingsrin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2012
Visninger:
950
lidt blær igen :) (Neumünster) denne gang gik turen til Neumünster og det gik nu også ret godt begge de røde tog CAC og CACIB, Obelix BIM og Pixen BI...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2012
Visninger:
1.237
SECH... Man skal stille i championklassen så vidt jeg har forstået, hvis en hund er national champion og skal deltage i Sverige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2012
Visninger:
1.159
Udenlandske udstillings resultater Hvordan kan man skrive dem ind på hundeweb? Nogen der ved det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2012
Visninger:
875
parklasse i tyskland/Neumünster jeg skal til tyskland her i weekenden. og for en ugen siden fik jeg en lille lemon tæve hjem som skal udstilles der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2012
Visninger:
637
Neumünster Hej Nu er min hund jo lige blev DKCH i weekenden, dog ikke registeret da resultaterne ikke er på hundeweb endnu, men k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2012
Visninger:
597
Dortmund, blær var afsted til Dortmund Europasieger i fredags og det gik jo ganske godt må man sige vi var 6 i racen og jeg håbede eg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
918
Nogen der har plads ? (salzburg) Nogen der har plads til en person plus lille hund til Salzburg ? En veninde søger kørerlejlighed både frem og tilbag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2012
Visninger:
499
Fratagelse af præmiering :-( Jeg stillede for første gang i avls og opdræts klasse i Roskilde den 05.05.2012 med Serbian Star Von Masterhof og 4...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2012
Visninger:
1.457
Regler for Champion titler Ved I det? Kan det lade sig gøre at stille sin hund for den samme dommer og få certifikat begge gange. Læs lige vider...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2012
Visninger:
755
jeres mest vigtige udstyr ja efter ide fra en anden tråd. hvad er jeres vigtigste udstyr til udstilling. mit er mit eukanubatelt. mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2012
Visninger:
1.026
Udstillings-kit - lidt sjovt ;-) Siden jeg var til min allerførste udstilling har jeg altid haft det jeg i dag kalder for mit udstillings-kit = noget je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
865
WDS Salzburg Til jer der skal afsted, så er der lige pt. vist nogen ubesvarede spørgsmål. Har forhørt mig angående nummerskilte. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
791
Ideer til ringtræning Hej hej Når/hvis i går til ringtræning hvad forventer i så at lærer? Grunden til at jeg spørger er at jeg har et ring...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2012
Visninger:
2.974

Annonce