Forum kategorier

Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Vejen udstillingen. Vi er nogle stykker der kommer til Vejen. Vi har nogle ting til et skønt hundemenneske som bor på Langeland. Er der nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2012
Visninger:
836
Europa Jugend Sieger... ... som man kan vinde i Dortmund i foråret. Er det en officiel titel? Er det noget man kan få registreret hos DKK?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2012
Visninger:
1.100
Opstilling af udstillingstelt Læser lige PM til Vejen. Der står at man skal opstille telt fredag mellem 16 og 18. Kan det passe - når man først skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2012
Visninger:
805
Klar besked - udstilling i Sverige Hvordan er det med de nye regler omkring indførsel af hund mhp. udstilling. Jeg skal til Sofiero og Bjuv i weekenden. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2012
Visninger:
1.531
Sammenkørsel til Sabro 2. september? :) Hey DKK'er! Hvis der er andre derude der er tilmeldt begge kursuser i Sabro d. 2. september (som en del af den nye o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2012
Visninger:
746
Udstillingsline :-) Hvor finder jeg en udstillingsline til min GD hvalp på 4 mrd?? Hilsen en "ny i faget"
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2012
Visninger:
1.483
Show Of Winners Nogle der kan fortælle mig hvad det går ud på? Jeg ved man skal kvalificere sig, under nogle forskelligt ting, men d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2012
Visninger:
1.098
Nu med DKCH! Ja nu MÅ jeg altså bare dele min glæde med andre udstillings-tosser! Her i weekenden har vi været på specialklubudst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2012
Visninger:
1.046
Bremen???? Måske der allerede er en tråd, men hvordan er det gået jer der var i Bremen, Tyskland her i weekenden??? så jo en del ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2012
Visninger:
809
Certifikater Har 3 spørgsmål. Kan det virkelig passe at jeg ikke har fået det rigtige CACIB fra udstillingen i fredercia endnu? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2012
Visninger:
13.778
Saks Hej Ville lige hører hvad saks man skal kigge efter hvis man skal have en er bare klipper, den skal bruges til rund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2012
Visninger:
887
Bremen og de tyske miljøafgifter. Er der nogen der ved om udstillingsstedet Bremen ligger i miljøzonen der kræver at man har tilladelse til at køre i omr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2012
Visninger:
1.523
oversættelse Hvad er det nu BIM er på engelsk, er det BOS eller???
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2012
Visninger:
625
SKK Kbhvinder titlen Er det mig der er blind eller mangler KBHV11, og KBHV12 title ikke i skk registering database til og tilmelde hundene t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2012
Visninger:
378
Levende Vacine 8 uger Vacineres der her hjemme med levende vaciner når hvalpende er 8 uger?? og hvad skal den hedde hvis man skal tjekke d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2012
Visninger:
1.068
Ballerup udstillingen 2012 Håber at der er nogen der kan hjælpe mig? Jeg så på Ballerup udst i år, at der var en stand inde i hallen med læder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2012
Visninger:
916
tilmeldning Sverige Jeps endnu et indlæg fra mig... Når jeg nu tilmelder hundene skal jeg så skrive på eccola f.eks er DKCH og KBHV12 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2012
Visninger:
590
Resultater fra Int. og Nat. udstilling i Tvååker i Sverige Vi er hjemme igen efter 2 dages udstilling i Tvååker. Fredag var 55 gårdhunde tilmeldt. Jeg havde trukket Cissie, fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2012
Visninger:
1.496
Bedst i køn engelsk Hmm... Hvad hedder BIM i forkortelse hvis den oversættes til engelsk BOO? BIR hedder jo BOB
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2012
Visninger:
783
Sammenkørsel??? Hej Nu er jeg lidt nys på hvad i gøre når i har nogen med angående betalig af turen deler i ikke bare benzin udgift...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2012
Visninger:
919

Annonce