Forum kategorier

Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Bur overtræk Hej Hvor har I købt jeres overtræk til bure? Der behøver ikke være tryk på, men kan man det er det selvfølgelig sma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
1.384
Mason Pearson børste Hvad kan I anbefale af børste - til spaniel pels... Skal det være et mix eller ren?? Kan se at den kan købes bill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
2.530
BIS veteran Brøndby lørdag BIS veteranen i Brøndby (lørdag) Badavie Seregon Camel er vant til rambelyset da han igen danser på det kgl. teater i r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
512
Billeder fra Brøndby. Jeg har lovet Renè at sætte disse links til billeder fra Brøndby herind:-)). HVIS i skal have billederne UDEN HG`s logo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
693
hvad gør man så?? Jeg skal til skue med Elvira på lørdag, men det ser lidt ud som om min handler er nødt til at melde fra.. :( Jeg skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2009
Visninger:
596
handler søges.. Jeg står i den grad og mangler en handler til et skue på lørdag.. Det drejer sig om min amstaff tæve på 10 måneder der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2009
Visninger:
656
Må man det? Hvis ens hund er blevet Champion den ene dag, så skal den alligevel stille i den anmeldte klasse dagen efter, sådan er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
640
Brøndby katalog Nogle der kan se hvor mange og hvilke Gordoner og Engelsk setter der er med? og evt. ved hvad de har fået/ får (ved ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
623
Billeder fra Brøndby lørdag http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=45638
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
404
Skal man melde afbud? Jeg ligger uheldigvis herhjemme nu med feber, og er tilmeldt Brøndby i morgen med 2 hunde :( Jeg tror desværre ikke a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2009
Visninger:
1.220
God Weekend Jeg ønsker alle jer der skal til Brøndby i Weekenden, Held og lykk!!! Super fedt at det lover godt vejr hele weeken...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2009
Visninger:
666
Brøndby Er der nogen der har et program, hvor de kan fortælle mig hvornår det starter, og hvilken ring Bullmastifferne skal i ,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2009
Visninger:
607
Et hurtigt spørgsmål Når en hund er blevet svensk champion, så hedder det da SVCH og ikke SUCH ? eller hva.
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
1.263
Ringtræning Kolding Ringtræning Kl. 19 torsdage, på Koldingvej 99, Kolding ellers se kreds 4's hjemmeside. Hans Erik Pedersen
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
2.028
Kæmpe klaptorsk = mig selv Undrede mig over at jeg manglede nummerskilt til Cassie om søndagen i Brøndby og fik så svar fra DKK i dag. Jeg var "ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2009
Visninger:
619
Spild af penge Jeg har tilmeldt 2 hunde til både lørdag og søndag i Brøndby - dvs. 4 tilmeldinger Jeg har så i dag modtaget ikke mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
456
udstillingsbur/vogn til 4/6 hunde jeg leder efter en vogn med bure til små hunde - lidt ligesom et højhus *g* i ved - hvor der er en plade oven på og det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
1.923
PM til Brøndby Så er der PM til Brøndby udstillingerne: http://www.dansk-kennel-klub.dk/1113
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2009
Visninger:
607
Dødelig hunde virus http://www.fyens.dk/article/1312877:Odense--Odense-ramt-af-doedelig-hundevirus
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2009
Visninger:
664
Dommer beskrivelser Jeg mener at kunne erindre et gammelt indlæg, hvor der var et link til en side hvor man kunne se hvilke racer dommere e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
400

Annonce