Forum kategorier

Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
lidt til tænke om vis vi nu bruge alle avls restriktioner vi har til vores hunde til os homosapiens. Er der så nogen raske avls materiale...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2011
Visninger:
643
må en løbsk tæve stilles? Hejsa har lige en hurtig forspørgelse er der nogen (der med sikkerhed) ved og det er tilladt at stille en tæve i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2011
Visninger:
569
oprette hund i skk - akut der er sidste tilmelding til gøreborg udstillingen til midnat. hvis ikke hunden allerede er oprettet i deres system...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2011
Visninger:
643
Kassel 10+11 dec. Hejsa jeg ville høre om der er nogen der skal til Kassel den 10. + 11. dec.? jeg er nemlig muligvis lidt i knibe ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2011
Visninger:
796
Juleskue DKK Kreds2 3 Dec Så skal vi afsted igen, nogle her fra der kommer ??? Ikke nemt at have en Hvid hund klar til i morgen i dette vejr :-(...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2011
Visninger:
604
amsterdam winner show nogen der skal afsted i weekenden.. jeg fiser der ned i morgen..
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2011
Visninger:
605
Juleskue i Brande Hej alle sammen :) Hvem kommer til juleskuet i Brande ved DKK kreds 11 her d. 04.12.11? Jeg kommer med to styk ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2011
Visninger:
528
DTK kreds 2 juleskue på søndag.. hvem skal med ? -og har i en adresse på hvor det afholdes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2011
Visninger:
1.183
Malmø udstilling Hej Nogle det ved hvad det koster at tilmeld til malmø ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2011
Visninger:
2.066
WDS 2012 Hej Er der nogen her inde der tager afsted til WDS i østrig næste år? Det ligger 18-20 Maj i Salzburg. Hvis i ta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2011
Visninger:
1.088
Blærerunde - KSS nyborg jeps. så skal vi til det igen.. vil først sige tak for en dejlig dag sammen med jer alle samme og et stort tillykke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2011
Visninger:
932
Oversættelse til engelsk søges....*G* Middelstor, feminint hoved, velansat ører, mellembrune øjne, korrekt bid, hals af passende længde, veltillagt skuldre o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2011
Visninger:
593
Blær :) var i går afsted på Myndeklubbens juleudstilling 101 hunde tilmeldt - dommer: Per Lundström, Sverige Pixen fik si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2011
Visninger:
574
Junior, mellem eller åben Jeg er helt ny udi udstillingerne, så jeg undskylder for et potentielt dumt spørgsmål .... Junior- mellem- og åben-kl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2011
Visninger:
761
Mellemklasse? Hejsa... sidder lige og ska tilmelde til juleskue... Og har en samojede jeg ikke ved om skal i åben eller mellemkl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2011
Visninger:
1.078
KHKG udstilling i Strib Jeg vil da lige starte med at dele Eccola's resultater med jer... 1 udstilling. BIR og CAC total stolt :) 2. udstill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2011
Visninger:
1.009
Billede af KHKG og DKK Hej Ligger nogle af jer inde med disse 2 logo'er uden baggrund. Som jeg kan bruge til min hjemme side?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
605
KHKG 19/11 -2011 Så er det ved at være sidste Chanse for at få gode Udstillings - oplevelser Glæder mig til weekend med hundene og Rex...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2011
Visninger:
483
KHKG Medlems nr. Får man ikke medlemsnr i KHKG?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2011
Visninger:
542
Undersøge dommere..? Hejsa.. Kan huske der er blevet nævnt en hjemmeside hvor man kan gå ind og tjekke dommere fra hele verden for at hvilk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2011
Visninger:
1.043

Annonce