Forum kategorier

Vestsjælland

Vestsjælland

Medlemmer: 320
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen til Ja, som der står i beskrivelsen af gruppen er dette en gruppe hvor folk fra vestsjælland har en mulighed for at komme i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2007
Visninger:
541
Udfordringer Jeg tar gerne mod udfordringer ;0) Nogen som har lyst? Og måske har du lyst til at stemme i de udfordringer jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2007
Visninger:
438
Postnr.? Kunne være sjovt at vide hvor på Vestsjælland vi bor. Hvis vi skal mødes. Vi bor i Knabstrup, 4440 Mørkøv
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2007
Visninger:
1.118
Kanin unger søger nyt hjem Så har vi bare kanin unger som er ved at vokse sig store og stærke og der går ikke længe før de er klar til en ny famil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2007
Visninger:
927
Mangler pasning uge 28 på Sjælland Er der nogen der har tid/lyst til at passe hund fra tirsdag i uge 28 til tirsdag i uge 29(evt mandag aften) Det er en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2007
Visninger:
1.063
Min nye dejlige dreng. Hej alle sammen! Jeg syns da lige jeg vil fortælle at jeg har fået mig en dreng i familien, Blackie, en 3 årig forme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2007
Visninger:
428
Hundemassør Jeg går og overvejer at uddanne mig til hundemassør når jeg er færdiguddannet veterinærsygepejerske. Er der nogen af j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2007
Visninger:
712
nye billeder... Kig forbi vores dejlige hunde og se ders nye foto album fra stranden... Smid en hilsen hvis i lyster.. go weekend til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2007
Visninger:
236
Se hvor stor jeg er =) Samson er nu blevet 3 mdr gammel, og da jeg er pavestolt over ham, vil jeg gerne vise ham frem =) Der ligger et billed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2007
Visninger:
597
Hej alle Jeg siger tak for ivitationen til denne gruppe... Glæder mig til, at deltage i gruppen her
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2007
Visninger:
602
Træf Mødes nogen fra Vest Sjælland ind imellem med vovserne ??. Jeg personligt synes jo, at det kunne være smadder hyggel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2007
Visninger:
739
Hvalpetræning i Sorø Hej Jeg starter til hvalpetræning med vores Aktiahvalp her på lørdag - i Sorø Hundeskole http://www.hundeskole.dk/ Vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2007
Visninger:
3.015
Hvalsø Hundeskov Er der nogen, der kunne være friske på at mødes i Hvalsø Hundeskov på et tidspunkt ? :-) (link fjernet) Jeg har vær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2007
Visninger:
1.100
træning - skælskør, Næstved, korsør? På onsdag får vi vores lille vovse hjem. Vi vil meget gerne gå til noget træning med hende, men jeg syntes ikke at vi ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2007
Visninger:
560
Hvalsø træf Opdateret.... Nu er tråden omkring træffet på tirsdag ved, at være i mine øjne en anelse langt, at det er ved, at være uoverskueligt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2007
Visninger:
460
2.Træf i Hvalsø hundeskov Nå, hørte at det var mig der skulle komme med et udlæg :-D Vi kan jo alle på forskellige tidspunkter. Der er også sn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2007
Visninger:
630
Så er det i over morgen ;o) og jeg vil lige sikre mig, at iNGEN har problemer med Cleo's opførsel, jeg mener selv at det er forsvarligt, at have he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2007
Visninger:
455
Nyt hvalsø træf :o) Da træffet i morgen mandag den 27/8-07 desværre ikke kom af staben alligevel, vil jeg foreslå, at vi afholder et mandag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
1.178
Legevenner, skælskør og omegn. Nu har vi fået lille mocca hjem fra Athen, så nu søger vi nogle legevenner i skælskør og omegn. Det ville være rart at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
565
Tak for idag Hej med jer Vil bare sige tak for i dag, til de af jer i gruppen der var med :o) Smadder hyggeligt, dejlig kage o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2007
Visninger:
715

Annonce