Forum kategorier

Udnyt dit hår!

Udnyt dit hår!

Medlemmer: 144
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hot fusion imorgen ;-D Skal endelig have hår på igen. Har fundet en hvor jeg synes prisen er meget fair og 900 billigere end jeg plejer at giv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2009
Visninger:
350
Frisør imorgen ? Jeg skal til frisør imorgen .. men er lidt i tvivl om jeg skal beholde min nu lidt for lange page som selvf bliver kl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2009
Visninger:
700
Hårmodel Hejsa. Står du og mangler en hårmodel.. er jeg til råddighed. ( dog først fra uge 39 og frem )
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2009
Visninger:
482
Hjæææææælp... Hejsa Alle :) Jeg er i den situation at jeg er blevet træt af mit hår, har aldrig rigtig fået lavet noget vild med mit...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
537
RELAXER Et produkt der er kendt hos afrikanere og deres hårtype. Det glatter håret ud. Men nogen der har erfaring med det o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2009
Visninger:
481
Extensions sønderjylland?? hejsa folkens :) Jeg er efterhånden ved at være rigtig træt af mit hår... Det vokser ikke rigtigt og er tyndt og ked...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2009
Visninger:
3.627
Hjælp til hårfarve! Hej alle :) Skal begynde på gymnasiet på onsdag, og vil gerne have farvet mit hår inden da.. Har tænkt lidt på lyseb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
793
skal til frisør kl 12 hey folkens :) skal til frisør her kl 12 og glæder mig helt vildt :) er ikke en der kan holde en fin frisure da jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2009
Visninger:
413
Stuhr?? Nogen herinde der kender hårprodukterne fra mærket Stuhr?? Har lige købt deres shampoo til sart hovedbund og tørt hår.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2009
Visninger:
478
Spalter hvor tit får i klippet dem og hvor meget ad gangen?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2009
Visninger:
477
Blond Jeg er rigtig meget lyshåret men det er nok 4år siden jeg har været det... nu vil jeg så prøve igen:-) men vil beholde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
284
extensions sjælland-anbefal har i nogen i vil anbefale til at lave dem? min veninde står og skal have nogle, men vi kender ikk nogle steder der ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
607
eyelashextensions billeder hej alle :-) jeg har igennem noget tid benyttet mig af eyelash extensions når vi skulle til store arrangementer mm,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2009
Visninger:
877
hvad er fremme lige pt mht frisurer ? .. jeg ser mange rende rundt med pagehår lige pt, dog lang page .. er det det der er fremme lige pt ?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2009
Visninger:
2.672
findes der.... et kanon godt produkt til at samle håret med ? ligesom når man har hårkur i og lader det sidde natten over, det saml...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2009
Visninger:
845
hvor er det bare træls !!! ja jeg har lige været til frisør for at få mit hår farvet og klippet. håret skulle farves fra lys brun til choko/mø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
3.101
inspiration Jeg går lidt med tanken om at jeg skal klippes igen . men jeg mangler noget inspiration fra nogen sider eller noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
769
Hårmodeller Hej tøser Jeg mangler dame hårmodeller til klip og farve (man er selv lidt medbestemmende), det må helst ikke være f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2009
Visninger:
533
Nyt hår Jaa tjek mit nye hår:-) http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=48624
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
692
Noget heelt vildt ja nu skal der sku ske noget.. er single efter 2.5år og NYDER det.. Men nu skal den gamle kedelig tøs på makeover.. heh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
454

Annonce