Forum kategorier

Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Dyrlæge i Tyskland Nu bliver jeg nødt til at spørge... Hvor mange her i gruppen bruger en dyrlæge i Tyskland?? Vi har ikke selv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2008
Visninger:
10.439
forskel på broholmer?? hej jeg har været inde og kigge på racer og så faldt jeg over broholmer...og så gik jeg længere ned og der fandt jeg da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2008
Visninger:
794
Video - Hjælp?! Hej allesammen (: Jeg har lige fået lavet en lille sød film af min hund. ...men! men jeg har bøvlede rigtig meget m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2008
Visninger:
850
nogle som mangler gode billeder af dyr så er jeg måske lige det du søger jeg vil gerne være fotograf og vil derfor gerne tage billeder af jeres dyr et en bill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
397
Nye video klip af den gl hundegård og af den dejlige nye.. kig og kommenter gerne :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
274
hey mangler en der kan fortælle om spike er en clasic eller en std ab for jeg mener han er en jacon bully (clasic) han er ca 5-6 cm fra øjn kandt til snud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
397
Søger legekammerat v Sønderborg Da storebror Zaco er ved at få nok af Ninjo's teenage-energi for tiden, søger Ninjo en eller flere jævnaldrende legekam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
758
lugte til død hund???? Dette emne er utroligt svært for mig.... Min store rottweiler skal aflives mandag. Han har gigt i benet og der er in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
1.435
Speedway i aften Er der nogle der skal til speedway i aften eller skal i se det i tv?? Det er VM for hold. Nicki Pedersen styrer for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
381
Råfodrings gruppen Nu har jeg fundet en del af vennerne derfra inde på www.hundeeksperten.dk bare et tip hvis andre leder efter dem. Hann...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
416
Er det bare mig?? Eller går folk bare lidt amok nogen gange i nogle tråde??
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
349
ny film med spike og han kommer selv ind uden snor yes hehe :) http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=14473
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
358
Agility stævne d26 og 27 juli Hvis nogen skulle have lyst til at se lidt agility og springkonkurrence så er det i Rødekro det forgår... (ved Borgerhu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
517
weekend træf nogle som vil mødes i weekend til en gå tur ell hvor vi bare mødes med hundene... vi kan mødes ved damen i haderslev.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
641
tæger jeg mangler resten af en tæge hvad sker der ved det
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
392
ny hund ja så skal vi have en hund mere i dag den 27 juli en hanhund på 11 månder det er min kæreste der gerne vil have en hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
307
Nye billeder !!!!! Sally og hendes bror Nemo ved Skelde vig. Kig endelig forbi :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
246
haderslev idag hej nogle som vil mødes i haderslev idag..?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
619
Vi gentager sucessen. Så er det i morgen aften kl 19 vi mødes bag ved idrætshøjskolen i sønderborg, til hygge og leg. Vel mødt :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
498
spændt skal idag servere kaffe i hallen hvor mary og frederik er det bliver spændende går ikke så højt op i konge familien, m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2008
Visninger:
606

Annonce