Forum kategorier

Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
velkommen juhu.... friske sønderjyder...smil Velkommen til gruppen, håber vi får det sjovt og at i skriver en masse spændende in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2008
Visninger:
381
holder lige en pause puha, der er langt op til 1777 profiler når jeg kun er nået til 181.... nu er mine øjne ved at være firkantede, så nu ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2008
Visninger:
694
hejsa venner hejsa venner hvor kommer i fra og hvad for hund har også vide vors nav er bente og jan nymark by chr-feld vo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2008
Visninger:
900
KRYDS...... godmorgen allesammen :) Har en lille bøn... Min store dreng charlie på syv år har i 10 dage haltet på benet... i dag s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2008
Visninger:
742
Hvad siger i til et hundetræf ? Kunne det ikke være sjovt, hvis vi rev en dag ud af kalenderen og lod alle vores dejlige hunde møde hinanden ? Hvor vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2008
Visninger:
819
hjælp til god hundepension Vi mangler et godt sted til vores hunde, nu når vi snart skal på ferie. Det er første gang, vi skal have hund i pension...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2008
Visninger:
9.072
hey hey allesammen.. jeg ville lige hilsen på jer allesammen her ind.. vi er ny her i gruppen så kan da fortælle jer vi e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2008
Visninger:
513
forsidebillede...? Nogen der kan lave et kanon billede til gruppens forside? Jeg er ikke såå ferm til comp. men har tænkt lidt på at der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2008
Visninger:
629
tak for krydser til charlie hej allesammen :) Ja, var jo ved dyrlægen med charlie fordi han haltede... Han har fået taget en masse røntgen bill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2008
Visninger:
1.197
Jyde eller ej, jeg mangler hjælp ;o) Jeg har skrevet sammen med en utrolig sød og dejlig pige herinde på HG. lige siden jeg blev medlem. Hun har virkelig hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2008
Visninger:
689
venner :D jeg er ret ny herinde, og min venneliste er tom, så hvis nogle er jer gerne vil være min ven så ansøg da lige, så den i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
770
kattens forside ja, jeg kan altså ikke får hele billedet ind på forsiden med tekst.... er der nogen der vil hjælpe??? Knus fra maja
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
422
invitationer sendt... så har jeg sendt invitationer ud til 1791 brugere... hvorfor er vi så ikke flere i gruppen ? Spred budskabet om denne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
408
kliple` mærken så er der kliple` mærken denne weekend allerede fra fredag.. nogen der skal derind, vi skal lige ind og shoppe lidt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
1.298
Hundetræf aabenraa hundeskov Hundetræf aabenraa hundeskov Lørdag d. 21 juni klokken 10. Vi starter med en gåtur og de der ønsker det bagefter er d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
2.490
Mulighed for at lege sammen.. Hej min dejlige 8 måneders labradore Tyson kunne godt tænke sig en anden hund at lege sammen med.. Det kunne være hygge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
1.083
kæle dyr ikke hunde men kig alligevel jeg har de her to heste, og nu er det sådan når man har hest at de jo af og til skal have smed, og det skal mine altså ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
602
Hellevad svømmehal.. Hej alle herinde! Jeg ville høre om der var nogen herinde der havde prøvet Hellevad Hundesvømmehal og hvor man evt. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
1.082
Hvem bor i Haderslev?? Jeg ville gerne vide hvem der bor i Haderslev, og hvor henne i Haderslev i bor?? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
1.191
Ked af det ( Ikke hund) Hej, har lige en masse ting jeg lige skal af med. Min kæreste blev mandag aften indlagt på Haderslev sygehus.. er p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
995

Annonce