Forum kategorier

Golden Retriver <3 .

Golden Retriver <3 .

Medlemmer: 47
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvorfor lige en golden retriver?? Er det lige man vælger at købe en golden retriver, når der os er så mange andre hunde racer?? Ja den grund til at vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
680
Stem Stemmer i ikk på hinandens udfordringer?
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2007
Visninger:
423
Halløjsa (: Hmm er skal vi ikke gi en kommentar til hinandes golden ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2007
Visninger:
445
Indeksoplysninger Hei! Vi har fået et link til en hjemmeside, hvor vi kan få ind og se vores hunds Indeksoplysninger. Men vi ved ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2007
Visninger:
425
.. Hej alle sammen. Er i ikke søde at hjælpe min hund i hans udfordring;)? så kig forbi og smid en stemme:D.
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2007
Visninger:
288
hjææælp... Hej:-) Først tak fordi jeg må være medlem af denne gruppe. Det er jo dejligt at kunne dele hinandens erfaringer om de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2007
Visninger:
424
Udfordring Hej alle sammen Mine 2 hunde har atter engang brug for hjælp. Håber at I vil stemme på dem, da de bare er super dejl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2007
Visninger:
315
Liiige et par spørgsmål:-) Hejsa alle sammen. Jeg håber at I kan hjælpe mig med et par ting. 1. Er der nogen der kender et godt sted med hunde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2007
Visninger:
615
Randers... Er der nogle Golden Retriverer som vil lege i randers...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2007
Visninger:
330
Vil I ikke hjælpe lille mig???? Hejsa alle sammen Jeg er igang med en udfordring og den anden hund er jo godt nok sød, selvom jeg nu alligevel mener...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2007
Visninger:
399
udf... hej. ville høre om der var nogen der ville udforder mig for kan ikke udf ander for har brugt mine 3 udf
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2007
Visninger:
540
Jubii nu er det snart jul... Vil ønske Alle en rigtig glædelig jul..
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2007
Visninger:
443
Udfordringer :D Vil i ikke være sød at stemme i mine udfordringer.. i skal ikke stemme på mine hunde bare fordi det er mig der skrive...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2008
Visninger:
338
Udfordringer :D Hej :D Jeg ville spørge om der var en der ville udfordre en af mine hunde eller begge :D <333
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2008
Visninger:
462
Golden træf... Et sted i jylland!? Er der nogen der er med på den ide?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
617
Min hvalp den gør hele tiden. Hej Allesammen. Vi er så heldige at eje en lille tyk golden på 12 uger, han er så skøn, og en rigtig lille bisse. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2008
Visninger:
630
Avl Hej Jeg har en tæve som på et tidspunkt gerne skulle have hvalpe... Men jeg kender ikke rigtig nogen hanhunde ... Så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
667
SIKKERHED LÆS DET!!!!!!!!!!!! LÆS DET HELE. Det er en virekelig god ide af give jeres hund et par sokker på (bare et par af dem i ikke bruger mere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2010
Visninger:
607
Golden retriver Træf ? Hejsa synes i ikk snart vi skal have en Golden Retriver træf ? Hvor vi mødes med vores dejlige hunde til en sjov og hy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2010
Visninger:
611
GOLDEN TRÆF 16 MAJ :) Hej, er i friske på et golden træf i hvinningedahl hundeskov i silkeborg den 16 maj 2010 kl. 12:30 :) (skriv hvis du h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2010
Visninger:
458

Annonce