Forum kategorier

De Maskuline Hanner

De Maskuline Hanner

Medlemmer: 108
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen til Velkommen alle hanhunde ejere.. Jeg ser frem til at lære jer alle at kende..
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2008
Visninger:
227
Fortæl om jeres hanner.. Hej .. Vil godt høre lidt om jeres hanner, så skriv race, navn og hvad i bruger dem til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2008
Visninger:
918
Nogen Labrador hanner? Hej allesammen.. Til jer der har Labrador, kan i ikke sende et link til jeres hanhund, for vil gerne se jeres i forh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
236
Hannerne dominerer? Hej allesammen.. Har i problemer med at jeres hanhunde tisser alle vejne? Og dominerer?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
273
KONKURRENCE Tilmelding Hej allesammen.. Det første tema er : "Flotteste billede af hannens hoved".. REGLER: 1. Skriv hundens fulde na...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
492
Far-hunden slår til igen! Så er min dygtige dreng blevet far igen! Denne gang til 3 hanner (1 ruby og 2 black/tan) i Odense. :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
331
Geografi om ungarn - Hjælp! Hej allesammen.. Jeg har fået noget Geografi for, hvor jeg skal skrive om "Dyr og jagt i Ungarn".. Nogen der har no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
375
Nye billeder ( : Så har jeg fået lagt flere godt billeder ind af begge mine hunde ( : Kig forbi ( :
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2008
Visninger:
339
Hjælp mig Hej alle. som nogle af jer ved er jeg igang med et Skoleprojekt. Og jeg har valgt at sætte en lille Afstemning med i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
309
Hjælp mig Hej alle. som nogle af jer ved er jeg igang med et Skoleprojekt. Og jeg har valgt at sætte en lille Afstemning med i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
370
Så skal der stemmes !! Hej allesammen.. Jeg beklager meget at jeg ikke har fået oprettet konkurrencen noget før, men tiden er bare fløjet a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
242
Markprøver? Jagt? Udstilling? Hej allesammen.. Hvad bruger i jeres hunde til? Jagt, Udstilling, Markprøver eller noget helt andet? Mine bruges...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
408
Næste måneds konkurrence? Kom med nogle forslag.. Jeg har nogle foreslag: 1. Bedste billede fra siden 2. Bedste billede i vand 3. Hyggeli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
410
Halsbånd? Hej allesammen.. Bruger jeres hunde halsbånd?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
332
Hanner gør Comeback Indenfor Labrador Retrievere har hannerne gjort et stort comeback det seneste år.. Sidste år var 4 ud af de 5 bedste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
284
Min egen nationalsang Hej allesammen.. I skolen har vi arbejdet med "danskhed", og så skulle vi skrive vores egen nationalsang, og jeg var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
1.735
Nye billeder hos Cloud http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39172&ipc=129861 Kig forbi
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2008
Visninger:
734
min nye gruppe http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1764 vil i være med? i skal have en profil på en død hund! ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
207
Regler - KIG Hej allesammen.. Jeg har ændret lidt i reglerne, så her er de som de ser ud nu.. 1. Ordentlig opførsel generelt! 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
1.079
VINDER AF MARTS MÅNED Hej allesammen.. Tillykke til Bonzo, der med 15 ud 47 stemmer løb af med sejren, som månedens maskuline hund.. Pl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2008
Visninger:
823

Annonce