Forum kategorier

Vores firebenede venner

Vores firebenede venner

Medlemmer: 40
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Laaaang tur :o) Puuh en lang tur mig og Jeaci lige har været på!:o) Tror vi gik rundt i ring i 1 time (Stooor ring xD) og bagefter tog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
881
Konkurrence Så, er det konkurrence igen d: Denne her gang om .. Bedste Video . Du må selv bestemme, om det er en du selv har la...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2008
Visninger:
459
Kåringen *SLUT* Så kommer resultaterne fra Kåringen .. d: Det bliver ikke så grundigt - da jeg skal smutte snart. ( & jeg helst vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2008
Visninger:
852
Overreskelse .. Som i nok ved, har jeg glemt at sætte de hunde som har fødselsdag ind på gruppens forside .. :/ Så derfor har jeg valg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2008
Visninger:
463
Jeg.. .. Tror jeg vil rydde lidt op her på computeren;) Kæft jeg er medlem i mange grupper som jeg ALDRIG svare i:p Nu skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2008
Visninger:
227
konkurrence :D så bestemte jeg mig for at lave en konkurrence :) konkurencen går ud på : den smukkeste hund :p sæt et link in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
711
Så i søde ;D Vil i ikke kommentere Cindi (: - Og ansøge om venskab hvis det er (: Så i søde (; Ps. Kommentere igen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
369
Logoer Okay - Jer som vil have et Logo .. Skriv så lige det her : Hunde navn: Evt. Noget der skal stå: Evt. Billeder: E...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
429
FØDSELSDAG Så har Molly fødselsdag, hun bliver et år gammel ..:D Glæder mig til at dele mange år sammen med hende..
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
211
Lejrskole :D Skal i på Lejrskole iår? d: Det skal vi i vores klasse - Vi skal nemlig på Bornholm :D Super fedt, især hvis man ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
184
? Kigger i ikke lige forbi Lucky´s udfordringer? Stem self. på den du bedst kan lide <3 Tænk med hjertet :D hehe
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
157
Go - Go - Go Naddie :D Hvem scorede lige 2 mål til fodbold igår? & hvem scorede lige 1 mål til fodbold idag? MIG & ATTER MIG xD Vi skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
669
Godnat xD godnat allesammen, nu må i holde lidt gang i gruppen, jeg vil gå i seng :D haha, så skal der være rigtig mange indlæg i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
210
Heste Okay - Nu laver vi lige en Hestesnak , til dem som også har heste :D Hvad race er jeres part/hest? Hvad hedder jere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
263
Fedt... ... Logo;)^^ Hvem har nu været den kreative?:D Er der forresten nogen som der kan anbefale et tegne program som der e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
756
Gæt.. .. En plante! xD Den er grøn! xD Kan i gætte det!? x]
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
309
En lille konkurrence Heej . Vi holder nu 3 konkurrencer sammentidig :D - & denne handler om .. Gruppens medlem . Det handler om de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
688
Sko Wee ;D Har lige fået nye sko :D Et par kavasigi som er røde med dødningshoveder xD + Hvide snorebånd med dødningsho...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2008
Visninger:
236
Help me? >.< Okay .. - Nu indrømmer jeg det .. JEG ER BLEVET TOTALT SELVGLAD ! xD Mm? Lidt må man jo være - Men serøst .. Jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2008
Visninger:
567
Blå mandag :D Hahahaha - Så fik jeg tigget min mor til at komme til Blå mandag sammen med min søster :D Vi skal på bakken hele dagen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
840

Annonce