Forum kategorier

Smilehullet

Smilehullet

Medlemmer: 172
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
citater fra tvprogrammet unge mødre Faldt over en tråd med citater fra de unge mødre. ved ikke om jeg skal grin eller græde - Christina fra A...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
617
Her kan du købe en paryk til din kat! Er verden gået af lave xD www.kittywigs.com Og de mener det skam seriøst! xo)
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
974
hmmm gitte keder du dig idag ?? 19 af de sjove på een dag.
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
394
Ting jeg har lært fra spillemaskiner 1. Alle problemer kan løses med vold. 2. Du kan vinde over de fleste fjender, hvis du blot har nok 5’ere. 3. Hvis d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
957
FBI bestiller pizza Følgende vandrehistorie blev efter sigende trykt i en forskningsrapport om organiseret kriminalitet. Forfatteren svær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
524
Ægteskabstest Jeg var glad. Min kæreste og jeg havde været sammen i over et år, og nu havde vi besluttet at gifte os. Mine forældr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
916
kædebrev til potente mænd Det er tid til et kædebrev..... ........et kædebrev, som for en gang skyld er værd at sende videre !!! Husk! Det at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
744
Personligt tilbud V.C.Hansen & Sønner Lumrestien 200 4711 København V Personligt tilbud Til gavn for menneskeheden har den b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
595
Ring til din pizzamand Ring til din pizzamand - Tryk på tilfældige taster på din telefon, mens du bestiller. Bed derpå modtageren om at ho...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
1.799
gåder Hvad er top punktet af larm? Svar: 2 skelleter der ligger og bib på et bliktag i tordenvejr.... Hvad sa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
529
det nye ansigt! Et ægtepar havde været ude for en forfærdelig ulykke. Konens ansigt var blevet forbrændt. Lægen fortalte manden, at han...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
241
Svigermor og ønskefluen En mand skal lige til at slå en flue ihjel, da den siger at den er en trylleflue og at han får 3 ønsker. Han skal ba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
400
scoretricks! (mon de virker?) Hey smukke, jeg har lige fået ny seng, så vil du ikke med hjem og ødelægge den gamle?? Undskyld mig men har du ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
473
3 af de flyvske! n dame kommer til sin præst og siger: "Fader, jeg har et problem. Jeg har to talende hun papegøjer, men de kan kun s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
551
Kamelen En mand på flugt fra loven blev fremmedlegionær. Da han kom til basen spurgte han sin overordnede, hvordan han kunne få...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
249
pindsvin og pingvin Hvad kalder man det kvindelige kønsorgan på et pindsvin? En stikdåse! Det var en pingvin, som kom ind til en ba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
282
Hunden i slagterbutikken Ind ad en slagterbutik kommer en hund med en konvolut i munden. Slagteren tager den ud, og ser der ligger 2 hundredkron...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
584
Kamelens testikler En i Egypten ferierende turist kom slentrende ned ad Cairos hovedstrøg. Da han havde glemt sit ur, spurgte han en lokal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
339
De mænd;O) Kvinder skal ikke klage over smerter når de skal føde! De skulle vide hvordan en mand har det, når han er rigtig FOR...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
605
Blondinerne står for skud! Blondinen deltager i OL, og stiller op i 100 m brystsvømning. Da alle er kommet ind, står de og venter på blondinen, og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
438

Annonce