Forum kategorier

**Roskilde**

**Roskilde**

Medlemmer: 54
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen :) Heysa. Velkommen til gruppen :) Tænkte at når der nu kommer nogle med i "gruppen" hehe. at så kunne man lige kort skr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2007
Visninger:
339
chihuahua Er der nogle af jer der kender nogle i Roskilde områdert der har chihuahua hvalpe til salg? Hvis der er må i meget ger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2007
Visninger:
460
Træf Hvad siger Roskilde-folket og omegn, til at prøve at finde ud af noget træf? Jeg og Mickey kunne godt trænge til at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2007
Visninger:
292
Så venter jeg på min lille hvalp :) Den 13 december må jeg hente min lille pige :) glæder mig SÅ meget. Kan i huske hvordan i havde det *smil* Håber lidt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2007
Visninger:
524
hvalpemotivation nær Roskilde Hey folkens :) er der nogle der kan hjælpe mig med at finde hvalpe hold til min chihuahua nær Roskilde. Meget gerne m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2007
Visninger:
521
hey folkens :) Jeg tænkte på at nu hvor vi har fået en del nye medlemmer syntes jeg det kunne være fedt lige at høre lidt om folk :) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2007
Visninger:
876
17 dage tilbage :) phhhuuu syntes det bliver hårdere og hårdere at vente på min lille pige :) må hente hende om 17 dage :) samtidig me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2007
Visninger:
501
Nye medlemmer Hey folkens hvis i ønsker nogle tilføjet til gruppen så skriv endelig til mig, men husk linkt til brugeren.. Ellers t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2007
Visninger:
258
jubiiiiiiiii HAR I HØRT DET!!!!! der kommer MAXI ZOO i roskilde til foråret...på tide med en nogenlunde ordentlig dyrehandel i ro...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2007
Visninger:
409
Henter nica onsdag :):) Hey folkens.. Skrev til hende der har nica i dag at jeg havde haft en rigtig øv dag på arbejdet og om jeg ikke måtte k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2007
Visninger:
301
Skal vi dog ikke mødes :-) .. Og lade hundene løbe en masse energi af.... Mickey trænger sådan til at få leget en masse og få sat hans store eg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2007
Visninger:
915
Træning Hvor træner du med din hund? - Eller hvor skal du starte? Jeg har lige fået svar på en mail fra DCH-Roskilde at de h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2008
Visninger:
682
dyr i centrum er der nogle der kender til den dyrebutik...den skulle ligge på industri vej er den noget værd ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
608
Reklame for ny gruppe Elsker du film, så meld dig ind i Film Gruppen www.hundegalleri.dk/grupper/filmgruppen :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2008
Visninger:
328
Billeder fra Boserup Skov Hej Alle Så har vi lagt vores billeder ud fra dagens træf i dag på www.bulldoggy.dk Håber i vil nyde dem :-) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2008
Visninger:
537
Ikke mobbe chihuahua;) Da vi jo selvfølgelig ikke skal ødelægge lullæhs tråd laver jeg en her hvor vi kan snakke ;) Lb Ved ikke om det er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2008
Visninger:
342
Zikka aflivet :'( Vores første hund som vi måtte finde nyt hjem til er lige blevet aflivet.. er helt knust.. Savner hende for vildt :( ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
512
Hemlig gruppe eller ej Jeg tænkte på om vi skulle "stemme" om gruppen skulle være låst eller ej. Synes at det er ærgeligt at andre folk på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2008
Visninger:
278
2 publikumsbilletter gives væk - KBH Den bedre halvdel og jeg skulle have været inde og være publikum på Hvem Vil Være Millionær i aften kl. 19.45 på Østerb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
418
Hundeguf.. Er der nogen der har nogle gode opskrifter på noget hundeguf/nogle godbider ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2008
Visninger:
1.090

Annonce