{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

`Fået et tilbud {{forumTopicSubject}}

Den lange Historien..så det bedre kan forstås:p

Siden der ikke må nevnes nogen navn kalder jeg dem x og y

Min veninde X skaffet seg engang en valp som nu er blevet voksen(kan ses under fotoalbummet doffens venner, hunden hedder Ticho) I det her skole år bor x og kæresten i en lejegård sammen med en masse andre.

X skaffet seg så en Shæfertæve som hun indgik en foderaftale med ejeren. Tæven var UTROLIG tynd efter den havde fået 14 valpe. Man kunne se alle riben(har cillede for dem som vil se)

Senere skaffet X seg en dverg pinsher som hun også skulle sette valpe på. Hun for problemer med udlejer så hun "afsetter hundene hos forskjellige folk som bor på skolen. Y som skulle passe shæferen blev så knyttet til den og hunden til hende at da X blev gravid aftalte de at X skulle snakke med ejeren om at få foderaftalen skrevet over på Y. Dette tror jeg er gjort:) og det er rigtig hyggeligt da begge to trives sammen og hunden faktisk er gået lidt op i vægt. Det er meningen at Y skal købe hende efterhånden som hun for råd.

Men X har haft alle hundene gående sammen så hendes hanhund er sprunget på shæferen så hun nu venter valpe:S Dette er jeg ikke sikker på om ejeren ved(hun vidste ikke sist jeg snakket med begge to) og det er jo for så vidt X's ansvar og ikke Y's at måtte fortelle det.

Her igår fik jeg så tilbud om en valp, selv om jeg gjerne vil ha en må jeg nok sige nej da jeg skal flytte hjemmefra og ha doffen med meg og begynde at arbejde osv..

Burde X egentlig ikke ha fået hunden til dr. dyr og taget en abort på den? og hvordan skal en undervektig hund klare at opfostre sunde valpe?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  `Fået et tilbud
Kommentér på:
`Fået et tilbud

Annonce