{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Hypnose... Har du prøvet det - ??? {{forumTopicSubject}}

Ja - jeg har nok set tv i aften -

- Men eftersom jeg har det MINDST lige så slemt som aftenens hovedperson i Hypnose programmet til aften - ( tv2 tror jeg det var ) Så overvejer jeg jo seriøst at prøve det - da det VIRKELIG hæmmer mig i min lyst til at rejse jorden rundt -

Jeg har i flere år fløjet trods voldsom angst flere uger før - sover ik i dagene op til - er SYG på selve dagen - og trods piller kan jeg SLET Ik slappe af -
Dagene på ferien er også præget af at jeg jo skal hjem igen -
Har sågar skrevet afskedsbreve inden afgang -

Ja - syns du det lyder slemt - så lyder det skrevne ord ik halvt så slemt som det er at gå igennem det -

Har prøvet diverse alternative behandlere som har ment at de ku udrette mirakler - men det har end ikke hjulpet bare lidt -

Derfor ville jeg vildt gerrne høre om erfaringer med hypnose -
Også for andre "lidelser" / Fobier...

Smil...
Julie ;O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hypnose... Har du prøvet det - ???
  • #1   8. maj 2007 nej, men spørg om en måned´s tid. jeg vil prøve det da jeg ikke kan tåle synet af fugle og høns, det er lidt et stort problem her om sommern, så jeg vil også prøve hypnose

• #2   8. maj 2007 Tja for mig kunne det også være rart... Det er bare med de små 8 benede dyr jeg er så angst for at jeg er ved at give mig til at tude når jeg ser en... Og gør det ikke nemmere når kæresten heller ikke kan lide dem og ike vil fjerne dem... Nej nej hunden stikker sq også af fra dem! Sikke nogle tøser vi er her! :o)

• #3   8. maj 2007 Mette - Har du bestemt dig for hvilken hypnotisør du vil besøge - / benytte ?! ?!

Er du blevet anbefalet en - ?! ?!

• #4   8. maj 2007 Jeg prøvede det mod rygning for 5-6 år siden.. Jeg ryger stadig, men jeg nyder det mindre og mindre som årene er gået.. Jeg er decideret begyndt at få kvalme af det og jeg mistænker hypnosen lidt.. Men er ikke sikker

• #5   8. maj 2007 Griner - jeg har det også med Frøer etc - min søs satte engang en fake ting i min entre - da jeg kom gående og så den - FLØJ jeg retur - lige ud i køkkenet og endte tudende oppe på køkkenbordet - Gg -

Hun vidste ik HELT hvor slemt jeg havde det - siden har hun ALDRIG lavet fis med det - !! ;O)

• #6   8. maj 2007 Ja jeg havde også en plastik edderkob liggende på et tidspunkt og var ved at få hjertestop hver gang jeg så den et nyt sted... Skrækkeligt og endte med at smide lortet ud! smiley

• #7   8. maj 2007 BeanMor - : Ja - de er SLEMME -

Der hvor vi boede før, - en rækkehus bebyggelse - havde vi en stor sø i midten - til stor glæde for ungerne - de fangede jo frøer og hyggede sig RIGTIG meget -

Jeg var i PANIK i de to omgange hvor frøerne sku TIL søen - ( forår - ) og FRA søen - ( efterår - ) for så var der tiltider FYLDT på vejene -
    Sønnen ville ikke have at jeg kørte dem ned - så tiltider måtte man sidde i bilen og evnte til lortet havde passeret vejen - og når jeg så sku ud af bilen - sku jeg havde nøgler etc KLAR - så jeg HURTIGT ku komme indendørs -

Da vi kiggede efter hus - for snart 3 år siden - var det et MUST at der INGEN sø var i nærheden - Nu har manden talt om at lave en lille sø i haven - GLEM DET Calsu kommer ALDRIG til at ske...

• #8   8. maj 2007 Calsu - FInt navn - men han hedder nu Claus - Gg

• #9   8. maj 2007 Ja jeg har prøvet det mod rygning for snart 10 år siden og nej det virkede ikke her jeg ryger stadig som en skorsten og elsker det smiley Jeg prøvede det fordi en jeg kendte havde prøvet det og den smøg ham havde tændt bagefter havde smagt så dårligt så han har ikke røget siden, men det virkede ikke på mig...

Julie det med at flyve kender jeg alt til de gange jeg har været afsted har hele turen forgået med hoved mellem benene og meget panisk....

• #10   8. maj 2007 Ha ha ha, kan også huske engang jeg gav dig en have frø i en stor papkasse Julie...

Du turde dårlig åbne kassen fordi vi havde lavet lufthuller i den - LoL

Kommentér på:
Hypnose... Har du prøvet det - ???

Annonce