{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

x-kæreste der er irriterende.. {{forumTopicSubject}}

Lige en for historie *g* Jeg kom sammen med en, hvor det var af og på, men i alt var vi sammen i 6 måneder (hvis man ligger tiden vi var sammen sammen *g*) og først der fik jeg så øjnene op for hvilken nar han var (jeps kærlighed gør blind) i det første halve år blev hn ved med at kontake min bedste veninde, som han er venner med, samt en af mien andre venner, for at få mit nummer... Jeg gav det dog en chance et halvt år efter.. der gik en måned så havde han spreds onde rygter om mig, og så cottede jeg forbindelsen igen..

(Historien) Nu 2 år efter jeg afbrød forbindelsen har han IGEN spurgt efter mit nummer og min mail (mailen står på min hjemmeside, som han fortæller min veninde at han har været inde og kigge på).. Både mig og min veninde er godt trætte af ham, og jeg ved ikek om det er fordi han er ægte blondine eller om han bare er fatsvag..

Jeg ved han er kommet sammen med hvertfald 2 efter jeg cottede kontakten, så han burde jo ha fået sine behov udfyldt..

Jeg har i øjeblikekt den dejligeste kæreste som jeg har været sammen med siden sidst i september, og det er sq belastende med en x kæreste der bare ikke fatter det er slut..

Ja søger egentlig ikke råd, skulle bare af med det *g* Og nej jeg har ingen intusioner (staves?) om at kontakte ham, eller give folk lov til at give ham mit nummer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  x-kæreste der er irriterende..
  • #1   8. maj 2007 Blondiner?! Hov hov!! Det er der ikke noget i vejen med.. :0)

Tror bare han er hankøn.. :0)... Nej nogle fyre forstår bare ikke noget.. Lad være med at skændes med ham, snakke med ham eller i det hele taget bekymre dig om ham.. Så dør det stille og roligt hen...

• #2   8. maj 2007 ja... ignorer...ignorer..ignorer !!!! smiley

• #3   8. maj 2007 Jeg tror bare du skal grine af ham

og ikke reagere på det..!

• #4   8. maj 2007 Sugar ! - Det er heller ikke mig, men min veninde der snakker med ham smiley

Marie-Louise S - Jeg ignorer ham skam også, det er desværre bare min vneinde det går ud over, som jo stadig er venner med ham

# Bambi # - Hehe ja jeg griner skam også over ham, og jeg har ikke kontaktet ham, og prøver så godt jeg kan at ignorere ham, dvs hvis han skriver, så blvier det slettet *g'

• #5   8. maj 2007 Jaa,. Alle har hvist fattet jeg har kæreste efter 3 år *gg*
    Din stakkel.. Meeen,. Mænd er altså ikke altid til at forstå *gg*
    Når vi vil have de elsker os gør de det ikke,. Og når vi vil have de skal lade være,. Jamen så elsker de os,.

Ignorer ham smiley Han er fortid...

*gg* Kan godt forstå du er irriteret...

• #6   8. maj 2007 Solva * Caso Foto * L - Jeg ignorere ham også *g* han fatter det bare ikke.. Og mig og min veninde er jo nogle værre sladdertanter, så hver gang han spørger får jeg det at vide *g*

• #7   8. maj 2007 Uhhh - er glad for jeg er ovre den første ungdom smiley

Den form for kærlighed der, hører nemlig vist ungdommen til smiley

Det der med "så siger han til veninden" , og man har hørt o.s.v.

Når man bliver lidt ældre - så bliver man ligeglad med sådanne ting, som ikke direkte har relation til ens hverdag.

Og jo da - har prøvet sådanne typer. Bare ignorer ham - så går det over.

• #8   8. maj 2007 tim p :
    Det er sgu (sorry bandeordet) ikke kun jer der kan være det.. det samme kan vi kvinder sgi også være..

• #9   8. maj 2007 Nette S - jeg ved ikek hvad du hentyder til, men det ER altså min veninde der har fortalt mig det.. Jeg har ikke på noget tidspunkt spurgt ind til ham.. Og de få gange jeg er i Kolding Storcenter undgår jeg Merlin for der har jeg set han arbejder.. (Ved ikke om han stadig gør det, men gider ikek rende ind i ham)

• #10   9. maj 2007 Fint nok, Ratster

smiley

Men kan stadig læse at de overvejelser du gør dig o.s.v. hører ungdommen til - og det er da dejligt. Intet galt i det.......

• #11   9. maj 2007 Til Nette S - Sikkert nok *g* jeg vil nu helst blive ved ham jeg har.. smiley

Men til alle, har fået en mail fra ham, men har været dygtig ikek at svare.. Der stod et elelr andet med han havde drømt om mig at han og hans familie havde reddet mig fra et monster.. total mærkeligt (især fordi hans familie aldrig har kunne lide mig)

• #12   9. maj 2007 Sådan en kæreste har jeg også haft (dog i en lidt værre udgave) og det eneste der virker er at ignorere dem.. 100%. Ingen kontakt, ikke engang hilse hvis man ser dem, for så er de igen sikre på de har en chance.

Så ignrer løs, og lad være med at spilde tid og tanker på en så fatsvag stodder smiley

• #13   9. maj 2007 * Miss Fich * - Jeg ignorer ham også, de få gange jeg har været i storcenteret og set han har været på arbejde har jeg ignoreret ham (eller kysset på min kæreste lgie foran ham, kunne sq ikke dy mig *g*)

Kommentér på:
x-kæreste der er irriterende..

Annonce