{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Photoshop {{forumTopicSubject}}

Kalder alle photoshop brugerer smiley

Hvilken version af photoshop er god at have?

Er der forskel på photoshop elements 2019 og photoshop cc 2019? Og hvad?

Er 560 kr. en god pris eller for dyrt?

Eller har I en anden god version som man stadig kan få? Jeg skal til at tillærer mig bedre redigering end mobilen kan klare smiley

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Photoshop
  • #1   8. jun 2019 Elements er, som navnet antyder, elementer (dele) af photoshop, mens cc er "hele pakken".

Adobe kører en abonnementsordning, hvor man kan få "fotografpakken" (lightroom, Photoshop mm) til 99 kr/måneden, mener jeg. Jeg troede ikke de kunne købes direkte længere (Altså som køb ikke abonnement).

• #4   8. jun 2019 Wow ja så kan jeg godt forstå det var billigt. 560 kr. var for elements. Hmm så bliver det desværre nok en abonnement løsning, ellers må jeg læse mere om elements vil være nok.

Er der nogen der har erfaringer med elements?
    Hvad er de væsentligste begrænsninger?

• #5   9. jun 2019 John, mit PS er da gratis smiley

• #8   9. jun 2019 Afhængigt af hvad du skal bruge det til.. altså hvis du ikke er totalt hardcore, så er elements fint nok. Du kan snildt lave fede ting med den. Er du tilgengæld rætti grådig (det er jeg), så slår elements ikke til.
    Jeg kører så stadig med Adobes CS6-pakke

• #9   9. jun 2019 Photoshop CS2 kunne på et tidspunkt hentes gratis, jeg ved ikke om man stadig kan smiley Det er en meeeget gammel version, men det fungerer fint smiley

• #10   9. jun 2019 Min mand forklarer at den nyeste version er cc 2019.
    elements er en software du adder.

du kan finde versionerne online og læse. men hvis det er til almindelig brug findes der andre programmer og så eller du kan nøjes med en ældre version.

cs 6 er god siger han

Kommentér på:
Photoshop

Annonce