Wow(puhha)((PUNK)) {{forumTopicSubject}}
Wow...
Jo nu skal i høre...
Her for to-tre uger siden så jeg bare verdens kønneste punk. Jeg fik min veninde til at spørger om hans nr, og jeg FIK det<3... Jeg fik aldrig taget mig sammen til at skrive eller ringe til ham, først to dage efter. Jeg ringede til ham og sagde "Hej, det er mig der fik dit nr... Ka du huske mig?" Han sagde" Nå ja dig, nå men hej med dig!".. Jeg spurgte ham om han ikk ville hente mig og min veninde på hovedbanegården..Nå men det ville han ikke. TOTALT pis! Nå men der var demostration ved rådhuspladsen så vi tog derhen. Pludselig for min veninde øje på ham... Hun siger til mig " Gå nu hen og sig hej eller et eller andet"... Jeg står bare og glor bare på ham, som en eller anden sindsyg kat der er ved at fange en mus xD. Så siger min veninde pludselig"der røg sin chance han er væk".. Jeg tænkte bare GODt, så slipper jeg for at ligne en eller anden fan xD... Nå men et kvater efter ser vi ham igen. Min veninde råber bare "Rotte her er min veninde, skulle du hilse på hende?" Og pludselig hiver min veninde mig bare hen til ham. Og hvad gør jeg så lige, jo jeg hiver mig løs og giver ham hånden og præsentere mig selv" Hej jeg hedder Meøfs hvad hedder ....Øh.....Du?", seriøst jeg kunne bare ikke snakke! Nå men pludselig råber han bare op " Wow er det hende" Mens han kigged op og ned på mig xD..Seriøst jeg havde bare fået grineflip! Min veninde står og glor på os, men jeg syntes det var lidt flovt så jeg sagde "Nå men hej hej Rotte". Og selvfølig skulle min veninde lige blande sig og sige " Så kram ham dog!"... Gal så pludselig krammede jeg ham<3.... Der gik sådan cirka 4 uger mens jeg ikke havde kontakt med ham og så pludselig syntes jeg lige jeg skulle skrive til ham... Så jeg skriver "Hej, jeg har ikke haft så meget kontakt med det nye ungdoms tælt ude på trøget lige fortiden, og har derfår ikke lagt mærke til det ikke er der mere. Hvor er i allesammen hene?"
Et kvater efter for jeg denne besked
"Hvem er du?" Totalt spasser!
Jeg skriver "Meøfs"
Han skriver"Kænder dig ikke beskriv dig selv!"
Mig"Hmmm, lille klump på 13 år. Som er freak af Tokio Hotel og HIM, og går mest i sort tøj og er emo..."
Han skriver tilbage"Ok det lyder meget meget nedern.."
Så skriver jeg "PS glemte at skrive jeg ogs er punk"
Pludselig skriver han" Nååår ja dig der den smukke punktøs med det mørke hår og den hvide og sorte kamphund?"
Mig"Jaaa.... Nå men nok om mig beskriv dig selv"
Han skriver noget herre skægt jeg tror han skrev noget i retning af... "15 årig bums der drikker alt for meget men fuck det...!"
Jeg får så lige et lille grineflip og skriver så."Ok... Men hvad laver du din Rotte!"
Ham"Joo jeg er stiv hod Don D"Og hvem er det så skal i ikke spørger mig om...
Pludselig skriver han " Jeg syntes ikke jeg er stiv nok, så vil smutte op i baren og drikke mig mere stiv... Ses smukke!" ORH den besked var bare dejlig<3
....Nå men jeg skulle bare ud med... Jeg er bare vildt forelsket. Hvad syntes i jeg skal gøre, og tror i han føler det samme ?
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 38 Svar: 123
mar 2007
TilSUTTEr du dig til Louise... MM det lyder ikke så godt!!
mar 2007
mar 2007
Han kunne ikke engang huske sin egen kærste.. Oh han har undskyld 1000 gange for hans glemsomhed xD
mar 2007
PRÆSICT!
mar 2007
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 9 Emner: 166 Svar: 1.244
mar 2007
Jeg syntes det helt ok!
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 9 Emner: 166 Svar: 1.244
mar 2007
Nå men glemte at skrive noget...
En dag da jeg have 12 hiphopper o røven som ville smadre mig så skrev jeg til rotte"Rotte det er Meøfs.. Jeg har brug for din hjælp NU!" Da han ikke svarede så ringet jeg til ham.."Oi, det er Meøfs jeg har brug for din hjælp nu, ka du hjælpe mi...." Jeg nåde ikke at tale færdig før han afbrød mig og sagde"Rolig tøs. Vi er allerede 15 der vil hjælpe dig"... ¨å men vi havde aftalt at mødes på gammeltorv. 'Og rigtig nok han dukkede op med 15 punker... Rotte havde selv 5 øl fladsker i hånden som han ville true dem med xD.. Skøre dreng<3. Nå men jeg græd lidt og han kom hen til mig og krammede mig<3...
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.267
tjoh, skriv til ham bare lad vær med at være for ivrig som andre også har sagt..
mar 2007
Præsict!
maj 2006
mar 2007
maj 2006
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
mar 2006