{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Dena A
Dena A
Følger: 10 Emner: 3 Svar: 13

Hund har det pludselig dårligt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg har lige netop oprettet mig herinde, da jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal gøre mere.

I onsdags, fik min hund et (kogt) okseben, af vores naboer, hvilket de ikke vidste at de ikke måtte give den. Efter at han havde gnavet i det fordi naboerne os, at han blev lidt stille, men vi tænkte ikke længere over det. Torsdag morgen krummer han i ryggen, kan ikke finde ro til at lægge sig, skriger nærmest af smerte, kan ikke gå op og ned af trapper og ryster. Vi skynder os til dyrlægen, der måler hans temperatur og kigger på ham. Hun sagde at hun ikke var bekymret for ham, og gav os smertestillende med hjem. Nu her 4 dage senere, er han hverken bedre eller værre. Er der andre der har oplevet lignende? ??
Han har det fint når han er på smertestillende, men ligeså snart de stopper med at virke ryster han igen, og har ondt og kan ikke finde ro.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund har det pludselig dårligt?
  • Dena A
    Dena A Tilmeldt:
    maj 2019

#3   6. maj 2019 Jeg har ringet til en ny dyrlæge, og har fået en tid her kl. 15. Er bare så nervøs, jeg har aldrig set ham så skidt tilpas, han ‘’skriger’’ uden grund når han bare ligger ned smiley

• Dena A
    Dena A Tilmeldt:
    maj 2019

#8   6. maj 2019 De fortalte mig, at der er en enkelt dyrelæge som er ved at operere på et andet dyr, og kan ikke være der før kl 15. Min bil er også gået i stykker, så jeg kan ikke tage ham med langt væk i bussen, da han skriger af smerte. Ved I om man må få hunde med i taxa? jeg har ikke andre muligheder ellers

• Dena A
    Dena A Tilmeldt:
    maj 2019

#11   6. maj 2019 Jeg bor i Århus. Jeg starter lige først og fremmest med at spørge taxacentralen

• #13   6. maj 2019 Hvis taxa fejler, kan jeg være i Århus på en times tid...

• Dena A
    Dena A Tilmeldt:
    maj 2019

#14   6. maj 2019 Tak for tilbuddet! taxamanden har givet mig lov til at tage ham med, hvis han sidder i en taske

• #16   6. maj 2019 Som de andre siger - så skal hunden til dyrlægen, og det skal være nu.
    hunden er i dyb smerte - og står unægteligt for en smertefuld død, hvis ikke der blive grebet ind med det samme.

der er med stor sandsynelighed et fremmedlegeme(knogle) i mave/tarm systemet som kan sidde fast

håber man hurtigt finder ud af hvad der er galt, og der er mulighed for at redde ham.

• #18   6. maj 2019 Åh hvor skrækkeligt!
    Håber det går. Har selv haft en hund som pludselig blev enormt syg pga fremmedlegeme.
    Måske naboen kunne køre. Det manglede bare....

• #19   6. maj 2019 Hvor er det godt I kom af sted, håber på en god opdatering. Lyder som en helt hæslig situation.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #20   6. maj 2019 puha.... kan man ikke klage over sådan en der afviser at tage akut?

• #21   6. maj 2019 puha.... kan man ikke klage over sådan en der afviser at tage akut?

Man kan da ikke klage over at den eneste dyrlæge der er, er ved at operere.....? Og det er heldigvis et frit land, så man ringer til den næste dyrlæge.

TS - håbede at det var en opdatering fra dig. Krydser fingre for jer!!! smiley

• Dena A
    Dena A Tilmeldt:
    maj 2019

#22   6. maj 2019 Hej alle! vi er kommet hjem igen nu.
    Der var absolut intet at mærke i maven overhovedet, så de ville ikke tage et billede af det, for han er meget afslappet i maven. Dog siger han, at han nok har fået hold i nakken i mens han har spist benet, og det er slået ned i ryggen på ham, så han har lidt ondt i lænden. Vi har fået strikse ordre på at han skal holdes i absolut ro den næste uges tid, og så skal vi snakkes ved med dyrlægen onsdag og fredag, så de kan se om han skal tages ind igen og evt. fået taget en røntgenbillede, hvis det ikke går over inden den næste uge smiley TAK for alle jeres søde kommentare og hjælp!

• #23   6. maj 2019 Er hunden kommet af med afføring siden den spiste benet ? Og har hunden ædelyst ?

• #24   6. maj 2019 Det lyder altså mærkeligt at de ikke vil gøre mere hvis han har skreget af smerte siden onsdag synes jeg

• Dena A
    Dena A Tilmeldt:
    maj 2019

#25   6. maj 2019 L.P: Han kommer fint af med afføringen, og vil også gerne spise!

Ditte: Jeps! Men det var når dyrlægen rykkede på ham på en bestemt måde, at han skreg op, og gav små ‘’hop’’ fra sig, når der blev slået på ryggen. Så de har udelukket at der er noget med hans mave

• #26   6. maj 2019 Okay, det var gode ! Har du overvejer kiropraktor ?

• Dena A
    Dena A Tilmeldt:
    maj 2019

#27   6. maj 2019 Ja. Men lige til at starte med har vi aftalt med dyrlægen, at vi giver ham absolut ro den næste uges tid med smertestillende, hvis det ikke er gået over, skal han have taget et røntgenbillede af ryggen, og så skal der ligges en plan for hvordan han kan komme ovenpå igen smiley

• #28   6. maj 2019 Håber han snart er frisk igen smiley

• #29   6. maj 2019 Pyh, det var gode nyheder!!

Tak for opdateringen. Jeg håber han snart er fit for fight igen smiley

• #30   6. maj 2019 håber det er en god dyrlæge du har været ved ... jeg var også ved en i Aarhus da min ældste forstrakte ledbånd og fik et vrid i hoften ... det var også bare smertestillende og vi ser tiden an ... bar hende ind og ud når hun skulle tisse hun ville ikke bevæge sig .... det mente jeg ikke kunne være rigtig så tog hende til Magtor ved Tinning ... efter første kiropraktiske behandling og behandling med laser gik hun derfra ...

• #31   6. maj 2019 Det var da virkelig gode nyheder! smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #33   6. maj 2019 puha det var dejligt nyt.

flot du handlede så hurtigt!

Kommentér på:
Hund har det pludselig dårligt?

Annonce