{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gir det nogen mening??
  • #1   24. apr 2007 Betina.. nej jeg fatter ik de steder der skal spares.. som dette eksempel eller på ældreplejen..

det gi'r for mig ingen mening

• #2   24. apr 2007 Kender intet til sagen, men mener vi har for få steder i forvejen.

Kan ikke være rigtigt folk skal ventet på at få den hjælp de ønsker

• #3   24. apr 2007 narj vel, jeg har selv en bekendt der var meget meget langt ude og han er total ude af det, plus en helt anden person.... det er virkeligt dejligt at se de mennesker der virkelig vil tage imod sådan en behandling....

• #4   24. apr 2007 Hmm..
    Folk kunne jo bare have sagt nej til at starte med så havde de jo ikke været afhængige af hjælp jo..

• #5   24. apr 2007 bartok >> sådan kan du jo ikke sige, jeg ved godt du SELV VÆLGER om du vil tage noget, ryge osv. men når personer så kommer ud i det så kan du tro, det ikke er nemt at komme ud af igen, og det er der jeg syntes at det er sådan en skam at lyngdal blev lukket, nettop fordi det kunne hjælpe folk..... syns godt nok ikke kommunen tænker sig særligt godt om, så skal vi måske i stedet invistere i en kæmpe statue ikke??? Det er da meget bedre.... argg.. det er fandme til at brække sig over :S

Kommentér på:
Gir det nogen mening??

Annonce